Null problem å finne hjerteslagene til lille i magen <3 171 slag i minuttet. Hurraaa!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig <3 Jeg vet ikke hvor den opptakskabelen er jeg. Men men. Jeg er veldig fornøyd med at jeg fant hjertelyden iallfall <3Samme som jeg har fått det!! Det er så herlig følelse! I dag klarte jeg til og med å få tatt opp 30 sekunder med verdens fineste lyd...
Føler at de alltid blir det! Svigermor ønsker seg film av lillemor, men filmen kan jo ikke være lenger enn 2 sek før filen er for stor! Film på 2 sek er vel strengt talt et bilde og ikke en filmJeg bare koblet den til høytaler og tok opp med mobilen.. Skulle prøve å sende til min mann som er i USA. Men filen ble visst for stor..
Føler at de alltid blir det! Svigermor ønsker seg film av lillemor, men filmen kan jo ikke være lenger enn 2 sek før filen er for stor! Film på 2 sek er vel strengt talt et bilde og ikke en film
Kanskje babyen ligger litt dypt inne der? Mot ryggen liksom. Jeg prøvde 2 ganger. Den ene gangen var det veldig sterk og tydelig lyd, andre gangen tror jeg babyen hadde flytta seg litt bakover, for da var lyden mye svakere.Heldige dere...er 12+ 4 og hører bare mn egen når jeg prøver! Har sett hjerte banke på ul da...og er ikke tykk så kan ikke være derfor ;-)
Du går inn på www.angelsounds.no Der kjøpte jeg min, og vet at flere andre har gjort det også. Da er du sikker på at du får ekte vare, og ikke en dårlig kopiHvor kan jeg få kjøpt denne angelsounds?
Tror nok man er nødt til og bruke noe form for veske, enten babyolje, aloe vera eller geléen som man får kjøpt på samme sted som angelsound....Fikk min idag jeg og,og måtte hive meg på rygg og prøve.Ingen lyd,men brukte ikke denne gelen som fulgte med da, er det helt nødvendig for å høre noe?Er 11uker idag...
Fikk min idag jeg og,og måtte hive meg på rygg og prøve.Ingen lyd,men brukte ikke denne gelen som fulgte med da, er det helt nødvendig for å høre noe?Er 11uker idag...