I år stiller jeg som julenisse...

sommerseth

Betatt av forumet
...Siden jeg har fått så fint skjegg!!!! Not.
Hallo, jeg vil ikke ha skjegg! Jeg vil heller ikke ha mannehår på lårene og veiviser herifra til månen!
Noen fler som sliter? Evt har noen gode råd? Dette er ikke bra, og det gjør meg _extremt_ nedfor..:(

Sent from my iPad using BV Forum

Åi herlighet det hørtes no ikke greit ut :(:(
Fikk helt utroolig mørke, harde hår på leggene sist og mistet mye hår under fraviditeten og etter graviditeten mistet jeg så mye hår at det dekte gulvet i leiligheten hver dag :(

Ingen spesielle tips desverre men håper du finner en løsning!!

Usj.. Heldigvis er hårene hvite, så de vises ikke så veldig, når det kommer ett som er mørkt så napper jeg det bort! Er bare ueeendelig glad det er mørketid i nord og at det ikke vises så godt da.. Håper det forsvinner etter graviditeten:(

Jeg har også fått "skjegg" :( Fikk det sist også! Men redd for å vokse det hvis jeg må fortsette med det evig :/

Huff, det er kjedelig:/ jeg har fått ekstremt mye hår på magen, er heldigvis hvite da, men er jo pels nesten jo:p
Hårene jeg har under navlen er kullsvart og 1-2 cm lang.. Har mer hår enn mannen nesten:'(

Jeg har også fått "skjegg" :( Fikk det sist også! Men redd for å vokse det hvis jeg må fortsette med det evig :/
Gikk det over sist? Jeg tør ikke vokse eller nappe alt.. Bare de svarte..

Pleier nok å gå over. Husker jeg fikk det med guttungen og det ble borte igjen heldigvis

Har et svart under vanelen. Fikk det sist også. Ryktene sier man ikke skal fjerne det, for da kan det fortsette å komme tilbake.

Back
Topp