I år gleder eg meg faktisk

zarafina

Elsker forumet
til JUUUUL[:D]
Og det har eg ikke gjort på mange mange år[:)]
Gleder meg til å lage pakkekalender, pyntehus og skal bake julekaker og lage egen julepynt[:)]

Noen andre som er i gang med noe Jule planlegging?

Jepp, eg gler meg og!

For fyrste gong på maaaange år, skal ein faktisk feire jul med barn til stede.^^ Det gler eg meg til til, sjølv om babyen berre er nokre månader når jula kjem.

Planlegginga mi so langt har kome til sengeplass for eventuelle besøkende, og kvar pokker skal juletreet stå?

Og so må ein få inn TV-signal før jul, ingen jul utan "Tre nøtter til Askepott" og "Reisen til Julestjernen".

Jeg gleder meg aldri til jul før lille julaften jeg, for jeg hater alle forberedelsene - julegavehandel er bare stress synes jeg. I år har jeg måttet begynne tidligere enn jeg liker også, for med termin i november vet jeg aldri når jeg plutselig skal føde og hvordan livet blir etter fødselen

EG gleder meg til det begynner å komme julepynt i butikkene, for eg har ikke noe, så eg må starte på scratch!!!
Om noen vet om nettsider med julepynt blir eg glad[:D]

Jess, da er vi to...eller fler...
Skal begynne på kalenderen til småtten nå snart, og jeg gleder meg så sykt til advent...[:)]

Jeg leder meg ikke til selve julaften[:(] for da er ungene hoss pappan.....

MEN romjulen og nyttårsaften skal jeg ha de og da skal vi feire jul og kose oss masse sammen-så DET gleder jeg meg masse til[:D][:D]
har så smått begynt å kjøpe 4-5 julegaver og har planene klar[:D]
mangen av planene er klar vertfall[:)][:)]

Jeg gleder meg ALLTID til jul jeg.. Ser ikke noe negativt med jula. Omtrent årets høydepunkt! Så koselig...

Men, har ikke begynt å forberede meg enda. Da blir ventetiden alt for lang.. [:)]

Jeg gleder meg masse selv. Skal ha julen hjemme hos meg for første gang[:D]. Spent på hvordan ribba blir[&:]

ORIGINAL: Sassy!

Jeg pleier å telle ned til jul fra 1. mai... Er som en unge i jula...
Men i år gruer jeg meg bare. Ikke skal sønnen min være med meg på julaften og ikke skal min 90 år gamle mormor feire med oss heller[&o] Familien vår er litt splitta, og hun feirer alltid med oss, men i år skal hun altså ikke det[&o]

Drittjul....

[&o] Uff, får håpe det kommer mange hyggelig dager i julen uansett om ikke juleaften blir som den skulle

Jeg gleeder meg [:D] Skal feire i nytt hus og jeg gleder meg til å endelig ha plass til et stort juletre! Skal pynte å få det såå koselig [:D] Kanskje har vi også en liten spire i mage og glede oss over også [;)] Har allerede sett på julegaver, men holder meg litt i skinnet enda ;P

Back
Topp