I´ve fallen in love... *bilde x2*

KathMor

Forumet er livet
No words needed...

(Det SKAL bli noe sånt *sukk* ... dumme bilder da, ser ikke de flotte detaljene)

Fant en til da :

Ingen som liker min fremtidige brudekjole , så mange som har titta [8|][8D]

Jeg har kjøpt mine første bryllups blader, Emma sover i vogna og jeg koser meg med cola og lesing i soffan - trodde ikke det skulle være sååå stas å titte i bryllupsblader! [:D][:D]

jeg sitter på jobb og får ikke opp bildet, Men er sikker på at den er superfin!!!

Jeg synes den var nyyyyyydelig! Ordentlig drømmeprinsessekjole!

ORIGINAL: Phoebee

Jeg synes den var nyyyyyydelig! Ordentlig drømmeprinsessekjole!

Me tooooo

Går å drømmer om at min elskede skal få ut fingern og fri snart... men.. han er av de treige mannfolka.

åh! suuperfiin.. Misunnelig her..

Oioioioi, den var rett og slett nyyydelig!!!!! [:D] Så ikke billig ut da.... [8D] 

Må le av meg selv, jeg pleid eå være whats-all.the-fuzz-about-jenta som synes det var dumskap å bruke 100 000 på EN ENESTE DAG! Men her sitter jeg, og il ha kjoler til 15 000, og jeg SKAL ha sko fra Christian Loubotouin! [8|][8D]

Ja jeg syne denne kjolen var en drøm! LItt annerldels, men alikavel skikkelig jentente og masse POFF POFF som jeg vil ha [8D]

OG bryllupsreise til rundt 30 - 40 000.... [:o]

ORIGINAL: Bounty

Oioioioi, den var rett og slett nyyydelig!!!!! [:D] Så ikke billig ut da.... [8D] 

Niks..... [8|] Får bare satse på at firmaet til James gjør det jæ*** bra det kommende året [8D]

Nydelig kjole![:)] Spennende tid for deg da!!

nyyyyydelig[:)]

[:D][:D]

Gu som jeg gleder meg til å bære en slik vakker kjole , og som jeg gleder meg til å se James når han får se meg i den.. *drømme*

ORIGINAL: *Krissie*

Åh, nyyydelig!

Den andre var helt nydelig[:)]

Syns den første var nyyydelig. Tittet på hoved siden, var kjempe fin overdel på den!!! Den blir du vakker i vettu!

hehe skal bruke litt på en sånn dag!

har du sett programmet på TLC om brudekjoler og den butikken som ligger i New York?

ORIGINAL: schnuppaluppa

Syns den første var nyyydelig. Tittet på hoved siden, var kjempe fin overdel på den!!! Den blir du vakker i vettu!

Tusen takk - hihi, men Ja ikke sant???? Er virkelig et stykke kunstverk den kjolen der (bare kommer ikke like godt frme på bildene jeg tok) [:D]

www.ronaldjoyce.com (collection10, kjole nr9) - ellers så er det kjolen på fremsiden, ser det godt der og [:D]

Nydelige kjoler!! Når skal du gifte deg? [:)]

Jeg har blitt helt forelska i noen av kjolene til Maggie Sottero jeg da! Gifter meg ikke før 6 august 2011, men er så artig å planlegge! [:D]

Den var aldeles nydelig!!!

Skal nok ikke gifte oss før 2011 tidligst vi heller, men kunne ikke dy meg og måtte kjøpe mitt første bryllupsblad i går [8D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp