I´m back...

KatrineH

Elsker forumet
Hei hei... [8D]

Da er jeg tilbake etter en uke i varmere strøk... Å det var IKKE feil... [:)] Vi har kost oss masse..!! Kosa oss i sola, bada og ikke minst masse god mat... [:)]

Har jeg gått glipp av noe..??

Velkommen tilbake!!! [:D]
Så bra at dere har kost dere! Hørtes absolutt ikke feil ut det der nei [:D]

så bra dere har kost dere :D
Velkommen hjem

Så nbra at dere har hatt en fin tur[:)]
Og velkommen tilbake[:)][:)]

ORIGINAL: Nataleen

Hvordan gikk det forresten med den lille i varmen? Legging om natta osv..?

Det gikk veldig fint i varmen... brukte faktisk nesten kun langarma body + bukse/strømpebukse for de er jo mest i skyggen.. nå er det jo norsk sommer på Lanzarote på denne tida.. Lå på mellom 20-28 grader i skyggen... hadde på litt mindre klær på det varmeste seff...

Legginga var værre med... Nå har jo hu for rutine å begynne leggerutinene kl 18 og der stiller man jo klokka bakover.. så når kl var 18 hjemme var den 17 der... så de første dagene tvinga vi rutinene til å begynne 18-18.30 der nede... var kaos i førsten, men ble bedre etterhvert.. men man må bare spise middag litt før og la sjefen bestemme litt...
Vi prøvde å drøye rutinene en god del den ene dagen men da våkna ho nesten hver time i løpet av hele natta så det dreit vi i... [:-]

ORIGINAL: Vugge

Her kommer en liste med spørsmål[8D][:D]

Hadde du med bleier? Ja hadde med bleier... Det er dyrt der nede..!!!Hadde med en pakke pampers (sånn stor pakke fra rimi på 66 bleier) og de hadde jeg en god del av men brukte over halvparten...

Åssen solfaktor brukte dere på ho eller hadde dere sånn uv-drakt? Jeg hadde med solfaktor 30 men kjøpte en med 50 der nede og jeg... smurte en gang om dagen og ikke brent en dag, men ho har fått farge ho..Brukte 30 den siste dagen

Hadde du engangs bade-bleier eller brukte dere bade-truse? Jeg hadde med engangsbleier... Og kommer til å bruke de videre for syns de funka fint

Hvordan gikk flyturen? Flyturen gikk overraskende bra..! Vi hadde avreise fra gardermoen 08.10 og for oss og henne så fant vi ut av vi like greit tok en overnatting på hotellet som ligger på gardermoen så vi slapp å dra ho opp såå tidlig... Så vi vekte henne halv 6 og gikk bort dit så vi var der halv 7... ho sovna før vi letta og sov da i 1,5 time... fulgte med på klokka så jeg holdt øye med når jeg burde prøve å få henne til å sove igjen... å det funka kjempe fint.. sov neste dupp på kun 30 min.. men sovna i bussen til hotellet et kvarter så gikk bra... lurt å ha med nesedråper eller spray hvis de får dotter... her var det ikke no bruk for det... ho hadde smukken i både opp å ned og da slipper de dottene... Hjem så sov ho ikke like mye kun 40 min første duppen og 30 min neste og ble temmelig grinete når vi skulle ta toget hjem så da ble det en ekstra overnatting på vei hjem å... men da var jo klokka 22 også så var ikke rart det ikke var poppis... neste gang skal jeg se nøye på flytidene når jeg bestiller...!! lurt å reise tidlig for da er tulla her mest medgjølig i hvertfall... men syns det var et godt alternativ med en hotellovernatting å...

Regner med du ammet der nede men tror du det er stress med en MME/ grøt-unge på tur? Nei.. Absolutt ikke no stress... Ta med termos..! Også ha en flaske med vanlig vann ved siden av hvis termosvannet er for varmt evt.. Veit ikke om du koker flasker å sånt nå jeg..? Men da er ho vel over den "magiske" grensa.. Men hvis man ønsker å koke flaskene så er det jo greit å sjekke om hotellet/leilighetene har kokemuligheter.. ellers må man jo ha med no sånn sterelisator eller no..?![8|] Jeg ga henne grøt der nede jeg, så det funka fint... kokte vann i vannkokern (brukte flaskevann man kjøpte der til det... også hadde jeg med en imsdalsflaske som jeg brukte til å gi henne utenom amminga... for de kan trenge litt mer der nede (pga dehydrering).. Noen dager var ikke matlysta så høy pga varmen å da var det greit med litt vann så ho ikke tørka ut lissom... Men smaken på vannet der nede er jo litt annerledes enn her, så turte ikke å la være å ta med litt til henne.. i tilfelle ho nekta å drikke det vannet... Men veit ikke om Naomi drikker vann...??

Hadde dere med bilsete?.. Jeg hadde ikke med bilsete... Jeg leste et sted at man bør ikke ha med bilsete for når det fraktes i bagasjen så blir det utsatt for slag, i lik linje som en kollisjon... og kolliderer man, og man har med bilsete fraråder de å bruke dette igjen i tilfelle det er no svikt... så nei... vi tok ikke med... men mange som gjør det... kommer jo ann på hvor mye man skal farte.. vi hadde kun 15 min inn til hovedbyen.. så følte vi klarte å traske de min lissom...

Ble langt dette men...[8|]

troooooor det var alt.. Foreløpig! [:)]

Redigert litt etter å ha tenkt meg litt om!![8D]

Back
Topp