hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl

mammatilTheodor

Elsker forumet
vi har sånne mega edderkopper i huset!! eller.. de er i kjelleren da.. men akkurat nå var det en som stod på veggen i 1 etasje.. trodde jeg skulle sviiiiiiiime av[:'(][:o] de er såååååååååååååå ekle!!!
Heldigvis tør sambo ta de.. fytti katta[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

måtte bare få det ut..

hahahaha Kanskje det kommer en å biter deg??

Hehe... tenkte på edderkopp når jeg så overskriften din[:D][:D] er jo tida nå som det går mot vår og sommer[:D][:D][&:][&:] ja de er superekle og her blir de drittflate når jeg ser dem[>:]

ORIGINAL: ToveMora31

Hehe... tenkte på edderkopp når jeg så overskriften din[:D][:D] er jo tida nå som det går mot vår og sommer[:D][:D][&:][&:] ja de er superekle og her blir de drittflate når jeg ser dem[>:]

hehe..ja.. var det jeg håpte sambo skulle gjør med dem da, men han tar de i et glass og kaster de ut på plenen!!!![:'(] kommer de sikkert krypende inn igjen[:o]

ORIGINAL: mammatilTheodor

ORIGINAL: ToveMora31

hehe..ja.. var det jeg håpte sambo skulle gjør med dem da, men han tar de i et glass og kaster de ut på plenen!!!![:'(] kommer de sikkert krypende inn igjen[:o]

Uff ja... de kan jo finne veien inn igjen for hevn[:-] neida, skal ikke fyre oppunder[:o][;)] spyler de ned flate som pannekaker i dassen[:D]

ORIGINAL: *Gitte87*

jeg tar den store kokeboka vår å kaster den på eddisen[:D]
funker fint det[8D][8D] men er sambo hjemme tar han dei å kverner dei[:D] (vi har do med kvern)[8D]

hahahahahaha[:D][:D][:D][:D] kverner de faktiskbeste jeg har hørt!![:D] Kokeboka er bra da! Har den feite til Ingrid Espelid, den skal kunne funke! ellers så er det bare å hive de i mixmasteren, en omgang i fryseren, oppvaskmaskin eller stekeovn? skal gjøre susen[:D]

Fantastisk navn dere har valgt til sønnen deres forresten![:D] det må jeg si!

ORIGINAL: skravlehue

jeg har også araknofobi. Heldigvis bor jeg i blokk, i 4.etasje, så vi har ingen edderkopper. [:)] Men sliter litt på jobb da.. jobber i bhg, som er et stooort gammelt hus, så har avdeling ned i kjeller'n.. der er det masse ekle edderkopper. *grusomt* for kan jo ikke helt vise barna at jeg er redd de og synes de er ekle osv.[&:]

å, fyttirakkern![:'(] kjenner jeg får grøsninger...[:o]

Back
Topp