HYYYYYYYYL!!!!

krogenbaby

Elsker forumet
Ååårrrrh.. Blir gal!!
Ungen bare hyler når han er våken idag!! :S
Han har hatt noen kvelder så som han bare hyler...! blir gal.. :/

Skjønner ikke hva som er galt.. bysser og bysser.. gir mat! han har sovet masse idag! men hver gang han våkner så er blid littegrann, åsså er det hyyyyling å sutring hele tida.. :(

HVOR er den blide lille gutten min ? :(

En slik dag har Emil innimellom også..men det går over!! Nå er han engel!![:D] Det har vel dårlige dager innimellom de også sånn som oss[;)] Håper morgendagen blir bedre!!

uff noen dager er sånn hos oss også.. feks hele ettermiddagen i dag:/ men nå sover hun godt forhåpentligvis en god stund[:)]

håper jeg også.. begynner å lure på om han skal være en sånn unge som e drit-tidlig me tenner :P

han har prompa i hele dag.
hatt to bæsjebleier.
bada han to ganger.
gir flaske, så kan ikke være noe jeg har spist.
han har tørr bleie..
ja alt er igrunnen i orden...

men tydelig at noe plager han.. for han er somregel veeldii blid å fornøyd.
men huff.. slitsomt for oss.
Og veldig frustrerende å ikke kunne hjelpe han :( :(

ORIGINAL: krogenbaby

han har prompa i hele dag.
hatt to bæsjebleier.
bada han to ganger.
gir flaske, så kan ikke være noe jeg har spist.
han har tørr bleie..
ja alt er igrunnen i orden...

men tydelig at noe plager han.. for han er somregel veeldii blid å fornøyd.
men huff.. slitsomt for oss.
Og veldig frustrerende å ikke kunne hjelpe han :( :(

Maya har vært sånn ett par ganger ho også, hyler uten "grunn" egentlig..... Men en ting som er veldig viktig, selv om det er fryktelig vanskelig, er å prøve å beholde roen hos deg selv.
Så lenge du har gjort det du kan for han når han er sånn så er det bare å være der for han og prøve å la DIN ro smitte over på han.

Legg han i fanget ditt med magen ned mot låra dine og dunk han forsiktig på rumpa og så roer du ned tempoet i dunkingen feks....(Kjeitete forklart[8|])   Det funker hverfall på Maya for da får ho fokuset over på noe annet....

ORIGINAL: krogenbaby

Ååårrrrh.. Blir gal!!
Ungen bare hyler når han er våken idag!! :S
Han har hatt noen kvelder så som han bare hyler...! blir gal.. :/

Skjønner ikke hva som er galt.. bysser og bysser.. gir mat! han har sovet masse idag! men hver gang han våkner så er blid littegrann, åsså er det hyyyyling å sutring hele tida.. :(

HVOR er den blide lille gutten min ? :(

Sånn har vi hatt det idag også .. så kjedelig på en lørdag spesielt syns jeg.. :( Kjenner jeg kjemper med å beholde roen selv altså .. vet at det er det beste , men fy f det er vanskelig til tider!!! Jeg vil ha en snill baby snart merker jeg (uff veldig negativ nå kanskje ... )

Jeg kjemper også veeeldiiig me å beholde roen.. huff, det er gruusomt vanskelig synes jeg..
Verste er at jeg blir såå sint på den stakkars ungen :(
Og det er jo ikke meningen.. :(

Vi får vel bare la det gå sin gang.. Men må si jeg gleder meg til han blir litt større.. hehe.. huff.. høres fælt ut men.. lille gulle mitt... sååå blid han egentlig er.. :/

mye skrik her om dagen også, satse åat det går oversnart...

Back
Topp