HYYYYYYYYL! Hårfarge...?!

Lush

Forelsket i forumet
Har den villeste etterveksten nå, men frisøren anbefalte ikke å bleke håret når man er gravid!

Hva skal jeg gjøre?

ORIGINAL: *tjohei*

farge det brunt? [8D]

Ja, jo.. Greia er at jeg har hår ned til rompa, som er platina blondt.
Har aldri hatt brunt. Redd jeg vil se så blek ut med brunt om jeg ikke sminker meg

ORIGINAL: m0683

What? Jeg bleka etterveksten min hos frisør på lørdag... [8|]

Hun jeg snakka med sa at de anbefalte det hvertfall IKKE de første 3 mnd, og i slutten av graviditeten :/
Jeg har sikkert 4 cm ettervekst allerede, hadde planer om å ta etterveksten for lengst, men så fant jeg ut at jeg var gravid.

Jeg har selv veldig blek hud, og har opprinnelig mellomblondt hår. Ville bare si at da jeg farga håret brunt så så jeg ikke noe blekere ut, så faktisk litt friskere ut. Da jeg hadde på sort parykk derimot så jeg skikkelig syk ut. Rødt passa også greit til hudfargen min.

Farga selv håret for noen uker siden, var jo uplanlagt graviditet det her, og kommer til å få den etterveksten, menmen. Ble skikkelig kvalm av lukta av hårfargen, så vil ikke nærme meg det mens jeg er gravid. Ville anta at bleking hos frisør er enda verre.

Har du mulighet så kan du jo test parykker i forskjellige farger for å se hvordan de passer ansiktet ditt, og da går det kanskje fint med lyse brunt. [:)]

Hmm, skal ringe å høre om folie da.
Noe må gjøres hvertfall! :P

Hårbleking må jeg holde meg langt unna.

I et år ble jeg skikkelig syk ca annehvert måned, uten å forstå hvorfor. Lymfekjertler i HELE hals/nakke-regionen hovnet opp, inklusiv muskulaturen rundt.
Hver gang endte jeg opp med en heftig antibiotikakur. Jeg gikk til to sykehus, og to leger for å få hjelp og ingen skjønte hva det kunne være.

Plutselig så jeg en sammenheng med at jeg bleket håret annenhver måned. Jeg slutta med det... og tata! Plagene forsvant.

Blekemidler er nasty! :S

Nå er jeg bare naturlig blond ;)

Jeg har egentlig blondt hår (bleker det) men hadde en forferdelig ettervekst. Farga det i hårfarge 7.3 nå, det er litt sånn at det går over i brunt, men det skinner igjennom at det er lyst i utgangspunktet ! Verdt et forsøk!

farg det mørkt, er det eneste trygge å gjøre.
Fikk noen emrkelige blekeresultater med Amalie. haha

Tror ikke barnet kan ta skade av at man farger håret i ny og ne. Har hørt at det skal være helt trygt. Når jeg var gravid med gutten min farget jeg etterveksten jevnlig.

Er vel ikke det at det nødvendigvis er farlig for babyen, men håret ditt kan respondere helt annerledes på fargen nå som du er gravid.. Så du kan ende opp med mye rart[8D]

Åååh, eks svigerinna fikk grønnskjær i håret når hun "bleka" det når hun var gravid. Men hun var så mørk fra før så orginal farge etter blekinga burde ha blitt orangsj.

Men jeg har ikke lyst å eksperimentere med håret når alle disse hormonene som løper løpsk.
Vet hvor sinna jeg blir når noe går galt med håret mitt. [:@]

Har hatt samme fargen (blondt over og sort under) i 7 år nål.

Back
Topp