Hyyyyyyyl

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Noen ganger kjenner jeg at det er like før jeg rømmer. Åffår i himmelens navn må den blandingen av villkatt og ulvejente være så inn i helvetes utholden. Grrrrrr. Blir så sint at jeg nesten flyr i flint. Men likevell må jeg være både rolig, streng og tolmodig utad. Har drevet å satt rampetroillet på trappetrinnet i over en time nå. En avsindig tolmodighetsprøve som jeg ikke unner min værste fiende og en treningsøkt for en toppidtetsutdøver. Rekker jo ikke snu meg ei gang før jeg må sette ungen tilbake. Og hyling og bæljing som er tortur for ørene og vekker huepinemonsteret. Fader det er krutt i den lille søte kroppen. Måtte rømme inn på stua for å få igjen pusten. Blir gaaaassal.... Kjære gud eller hvem som styret utti der et sted... Gi meg styrke.


Puh godt å få ut hvertfall.
 
Lykke til! Ho mi tør heldigvis ikke røre en finger engang når ho blir satt i "skammekroken".. Blir veldig medgjørlig etterpå.. Satser på du får samme resultatet snart:)
 
Her går det stort sett som nevnt i HI. Noenganger litt lettere men nesten alltid en kamp. Har ei litt snuppe som vanligvis er veldig snill, medgjørlig og grei... Men når sinna-brytern klikker på er det virkelig krutt-tønne på færde. Utrolig hvor mye lyd og krefter det er i den lille kroppen. For ho er igrunn ingen stor unge... Men jammen er ho sterk.
 
Her går det stort sett som nevnt i HI. Noenganger litt lettere men nesten alltid en kamp. Har ei litt snuppe som vanligvis er veldig snill, medgjørlig og grei... Men når sinna-brytern klikker på er det virkelig krutt-tønne på færde. Utrolig hvor mye lyd og krefter det er i den lille kroppen. For ho er igrunn ingen stor unge... Men jammen er ho sterk.
Så dumt!:-( Men det er sunt med litt vilje;-) Ho kommer til å nå langt ho snuppa di!:)
 
Joda.. Greit med vilje... Men åffår sååå mye... Puh.
Men vanligvis så er ho ei medgjørlig og alrigth jente å ha med å gjøre. Og enda godt er det

Vi voksne vinner nå tilslutt de slaga som må tas og etterpå er ho myk og kosete :rolleyes: men ho kunne godt gitt slipp litt tidligere så vi ikke trengte bruke så sykt masse tid og krefter på det begge to.
 
Joda.. Greit med vilje... Men åffår sååå mye... Puh.
Men vanligvis så er ho ei medgjørlig og alrigth jente å ha med å gjøre. Og enda godt er det

Vi voksne vinner nå tilslutt de slaga som må tas og etterpå er ho myk og kosete :rolleyes: men ho kunne godt gitt slipp litt tidligere så vi ikke trengte bruke så sykt masse tid og krefter på det begge to.
Hihi:) Ho er litt sånn til tider ho også.. Særlig når det kommer til at ho vil ha smokken utenom leggetid.. Skal kutte den helt i løpet av sommeren, så det kan bli tøft.. Akkurat sluttet med flaske til kveldskosen, og det gikk overraskende bra:)
 
Stå på! Her går me vekk sleppe tak i ungen og så hu bare rase...som regel veldig kortvarig men hu kan være sååååå sta!:eek:
 
her starter ikke timeouten før ho sitter/blir sittende på plassen ho får beskjed om
noe som hittil har vært et av de nederste trappetrinna i gangen.

men denna siste gangen som jeg måtte hyyyyle litt for hadde ho sitti og kasta seg mot trinnet over
og dratt kroppen opp og ned langs trinnene over det ho skulle sitte på
så ho så jo helt misshandla ut. ryggen hennes var rød og oppskrapa
og dagen etter var det litt blålig bak der... ho har vært smårød før... men aldri som denna gangen!
torte jo nesten ikke sende ho i bhg dagen etter
så må finne ut en lurere plass på gulvet eller no uten kanter og sånt i nærheta
 
Vi setter gutten i et hjørnei gangen. Han brukte å slå seg mot veggen, men gav fort opp da han slo seg skikkelig. Nå sitter han å sparker i gulvet i stedet og roper "ferdi"
 
Sukk.... Kjenner meg så godt igjen!


Mamma til Maria 2010 og Julie 2012
 
Det er heøt utrolig hvor mye kraft det er i de små:D
 
Det er heøt utrolig hvor mye kraft det er i de små:D

ja... helt utrolig. om snuppa her bestemmer seg for å slå seg vrang fx under kveldsstellet så må vi bruke alt vi har av krefter for å holde henne fast og få ho ferdig. sterk som en tiger, hissig som en veps og med en buktene slange. men heldigvis stort sett enkel å ha med å gjøre.

*T* Desember 2007
*U* August 2010
Munin, var ventet i oktober, ble født stikk 24. april 2013
 
Back
Topp