Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det spørs om man tenker plass i alle biler eller kun El biler. Er man usikker så burde man prøvekjøre litt før man bestemmer seg for merket. Vi kan ikke ha El bil og har derfor ganske store biler med masse plass.Vi har den og er veeeldig fornøydHar kjøpt Stokke Xplory som passer baki. Det er dog ikke plass til veldig mye annet hvis bagdelen er baki, da må en pakke litt kreativt. Det tror jeg dog gjelder de fleste biler. Bagasjerommet er av god størrelse og rekkevidden er også veldig god. Har en fire år gammel bonusdatter med stor-jente-sete og det er mer enn nok plass til nyfødtsete også, uten at det blir for trangt. Setene fremme er gode og det er mye god teknologi på bilen.
Ett tips er Audi sin El bil. Den er ganske stor.
Det spørs om man tenker plass i alle biler eller kun El biler. Er man usikker så burde man prøvekjøre litt før man bestemmer seg for merket. Vi kan ikke ha El bil og har derfor ganske store biler med masse plass.
Jeg skjønner at det er forskjell i pris. Men da må man regne med at plassen er deretter på El biler desverre. Det er en av mange grunner til at vi ikke kan ha el bil.Det er Tesla model X også. Men de koster fort 2-3 ganger så mye.
Audi E-tron 50 har en startpris på 607K uten noe ekstrautstyr imens ioniq starter på 317k.
Jeg skjønner at det er forskjell i pris. Men da må man regne med at plassen er deretter på El biler desverre. Det er en av mange grunner til at vi ikke kan ha el bil.
Jeg skjønner at det er forskjell i pris. Men da må man regne med at plassen er deretter på El biler desverre. Det er en av mange grunner til at vi ikke kan ha el bil.