Hyttetur i fjellet!

Catski

Forumet er livet
Da var vi kommet hjem fra hytta på fjellet, som vi har vært på siden fredag. Vi har bare hatt det helt herlig alle tre. Filip har storkost seg på familiehytta vår som er uten innlagt vann og strøm, og framkomst med scooter. Han har sove lange netter, fra 5-7 timer i strekk uten å våkne. Han har sovnet hver kveld fra 0930 - 2300 og fram til 0430 hver natt. Nesten som om han har lagt til seg en liten rutine med 0430, så vi får håpe det fortsetter. Nei, Filip har nesten blitt en ny gutt siden vi dro opp, han har rett og slett storkost seg.
Deilig........[:D]

så deilig at dere har koset dere[:D] 

ORIGINAL: laban2

Å,er misunnelig på den hytta altså[:)]........ønsker meg sånn god gammeldags hytte uten strøm og sånn....ei ordentlig hytte liksom[:)]......Flott at han likte seg der da[;)]

Du kan låne setra vår. [:)]

ORIGINAL: Eden

Å,er misunnelig på den hytta altså[:)]........ønsker meg sånn god gammeldags hytte uten strøm og sånn....ei ordentlig hytte liksom[:)]......Flott at han likte seg der da[;)]

Du kan låne setra vår. [:)]
hvaaaa[8|]...har dere seter????....så heldige dere er da[:)]........kommer med en gang[:D]

Jepp. [:)] Eller familien deler på den da, men den blir veldig lite brukt. [:(] Jeg syns det er veldig deilig å være der de gangene jeg er der. [:)] Dere må nok komme oppover på sommerferie likevel! [;)][:D]

Back
Topp