Hyttetur denne helgen!

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Er så usikker. Blitt invitert på hytta denne helgen med familien! Men jeg er så usikker på om jeg skal "tørre". Er ca 2 1/2-3 timer unna sykehuset mitt. Det kan jo teknisk skje noe denne helgen, men samtidig ikke :p Jeg er 38+3 i dag og førstegangs. Skjer det noe har man jo som oftest mange timer til ting skjer. Går proppen eller vannet så drar jeg med en gang, og alle i familien har lappen så de Evt kan kjøre meg.
Hva hadde dere gjordt? Tatt en siste hyttetur "alene" eller vært hjemme?

Tror eg hadde dratt på hyttetur! Kanskje du koser deg så mye og slapper av sånn at ting modnes og baby kommer lengre ned??? Og mest sannsynlig har du god tid til å komme deg til sykehuset. Men det viktigste her e hva du føler deg trygg på! Vi har alle forskjellig opplevelser bak oss. En som hadde styrtfødsel første gang ville nok ikke anbefalt deg å dra.....

Jeg hadde også dratt, men nå er jeg ikke en som føder før.

Ja, sant det! Deilig å ha en "fri helg" for å bli ordentlig vartet opp :p
For min del har jeg egentlig ikke noen problemer med det, men mange av venninnene mine sier "det hadde jeg aaaaaldri turt" og da blir jeg litt usikker :p

Jeg hadde reist :-) er komt like langt som deg og reiser fortsatt hjem til foreldrene mine som bor 2 timer unna sykehuset + ferje :p lengre å kjøre om ferja ikke går..

Hadde jeg vært førstegangs så hadde jeg reist hvis formen tilsa det. Nå er jeg andre gangs fødende da og med styrtfødsel (2 t 43 min fra første tegn til han var ute) med førstemann så blir jeg nær sykehuset denne gang. Men følg magefølelsen din:-)

Back
Topp