Hytte

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen som har hytte? Reiser dere dit ofte? Fjell eller sjø? :)

Her har vi ingen hytte :(

Familien til samboer har mange hytter :) to på fjellet og to ved sjøen.

Nei, men jeg elsker hyttelivet så håper virkelig at vi får til å kjøpe oss en dag. Foreldrene mine har campingvogn og spikkertelt i Sverige på fjellet hvor jeg og guttungen tilbringer mye tid, og familien til samboer har hytte som vi tilbringer tid på minst en gang i året, men det blir jo ikke det samme som sitt eget.

Hytte på fjellet, bare 30 minutters kjøring fra hjemme. Brukes i vinterferie, påske og en del om sommeren.

Nei, har ikke. Håper vi får kjøpt det en gang :-) men kan låne hytta til min søster ved sjøen. Kan også låne mamma og pappa sin husvogn som også ligger ved sjøen ;-)

Bruker hytta til svigers på Norefjell :) Er der noen helger i året :)

Hytte på fjellet. Det er litt variabelt hvor ofte vi er der.

Mine besteforeldre har hytte og reiser vel dit gjennomsnittlig to ganger i året :) er på fjellet og nesten 5 timer unna som da er grunnen til at vi ikke er der oftere ;)

Foreldrene mine har hytte på fjellet, men dessverre blir den alt for lite brukt, da flere av oss har helseproblemer og er ikke i stand til å gå dit.

Heldige dere som har hytte selv eller lett gigant på en. Bor ved sjøen og drømmer om hytte på fjellet.

Foreldrene mine har hytte på fjellet som jeg kan bruke så mye jeg vil, men blir som oftes bare et par tuerer løpet av året.

Svigers har begge deler. I år har vi ikke hatt tid til å bruke hytta på fjellet i det hele tatt! Men hytta på sjøen blir nok brukt mer. Men så har vi kjøpt oss båt vi da, så det er jo vår hytte på sommeren ;)

Nei, men vi planlegger å kjøpe en gang i fremtiden :P

Familien min har hytte...ved et av de store alpinanleggene. Bruker den forholdsvis ofte :)

Back
Topp