Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei, men jeg elsker hyttelivet så håper virkelig at vi får til å kjøpe oss en dag. Foreldrene mine har campingvogn og spikkertelt i Sverige på fjellet hvor jeg og guttungen tilbringer mye tid, og familien til samboer har hytte som vi tilbringer tid på minst en gang i året, men det blir jo ikke det samme som sitt eget.
Nei, har ikke. Håper vi får kjøpt det en gang men kan låne hytta til min søster ved sjøen. Kan også låne mamma og pappa sin husvogn som også ligger ved sjøen ;-)
Mine besteforeldre har hytte og reiser vel dit gjennomsnittlig to ganger i året er på fjellet og nesten 5 timer unna som da er grunnen til at vi ikke er der oftere
Svigers har begge deler. I år har vi ikke hatt tid til å bruke hytta på fjellet i det hele tatt! Men hytta på sjøen blir nok brukt mer. Men så har vi kjøpt oss båt vi da, så det er jo vår hytte på sommeren