Hytte

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Vi så på ei hytte ved sjøen i går, 30 min. hjemmefra. Dere andre som har det, bruker dere den mye? Hvor gamle er barna deres, og vil de være med på hytta?

Hadde vi hatt så nærme hadde den absolutt blitt brukt ofte

Hvor gamle er barna dine? Lurer på hvor lenge de gidder å være med. Vi får jo glede av den i mange år før det blir et tema, så det er ikke avgjørende.

Foreldrene mine har hytte som er ca 15-20 min fra dem og 30-35 min fra oss. Brukes flittig av både dem og oss:-)

Jeg er vokst opp med hytte ved sjøen og det er, og har alltid vært, et veldig viktig sted for meg og mine søsken. Vi har alltid brukt den mye, fått ta med venner og nå låne den så mye vi vil. Utfordringen nå som vi er voksne er at vi begynner å bli mange som gjerne vil bruke den hele sommeren og at det kan bli litt trangt om plassen.. ;) Tror dere alle vil ha mye glede av den, og legger dere opp til at barna trives og føler seg hjemme der tror jeg de vil bli med dere og bruke den masse i mange, mange år. Praktisk at det ikke er langt å reise. Høres veldig fint ut!! :happy:

Vi har hytte, ca 45min unna, bruker den masse! :) fantastisk å bytte stue av og til. Og ungene stortrivs! :)

Så koselig å lese :) Man ønsker jo at det skal være et familiested. Reiser dere til syden og sånn i tillegg, eller blir det hovedsakelig til at dere bruker hytta?

Jeg er vokst opp med hytte ved sjøen og det er, og har alltid vært, et veldig viktig sted for meg og mine søsken. Vi har alltid brukt den mye, fått ta med venner og nå låne den så mye vi vil. Utfordringen nå som vi er voksne er at vi begynner å bli mange som gjerne vil bruke den hele sommeren og at det kan bli litt trangt om plassen.. ;) Tror dere alle vil ha mye glede av den, og legger dere opp til at barna trives og føler seg hjemme der tror jeg de vil bli med dere og bruke den masse i mange, mange år. Praktisk at det ikke er langt å reise. Høres veldig fint ut!! :happy:

Så koselig å lese :) Skjønner at det blir litt mange om beinet i blant. Heldigvis mange år til vi må bekymre oss over det, men håper at det blir et populært sted vi alle vil bruke.

Har hytte på fjellet, ca 1 time å kjøre. Det er egentlig besteforeldrene hans sin men vi bruker den.
Jeg savner å ha ved sjøen, det hadde nok blitt mer brukt :)

Back
Topp