Hytte på fjell eller ved sjø

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Så mange som skulle på hytta i påsen;) så jeg lurer på; er hytta ved sjøen eller på fjellet?:) er det deres hytte?

Her er det farmor si hytte:) og den ligger ved sjøen:) verdens beste plass:)

Hytta "mi" som jeg skal overta etter min farmor ligger ved sjøen der jeg er oppvokst :-) hytta til min mamma og pappa er vi også ofte på, og den er på fjellet :-)

Vi disponerer 3 hytter på fjellet. Moren min har 2 og svigermor en.
Jeg er oppvokst med hytteliv på fjellet, koser meg veldig da, men drømmer om hytte ved sjøen. Det har jeg alltid gjort. :)

Hytta vi bruker og være i ligger på fjellet, er hytta til svigers.. :) Om jeg var millionær hadde jeg villet hatt en på fjellet og en ved sjøen :)

Hytten er svigermor sin, men hun har planer om og bygge hus til oss der :) den ligger ved sjøen,men bare en halvtime unna fjellet, skal dit i helgen :)

Svigermor/far sin hytte, ligger ved ferskvann, så verken fjell eller sjø :)

Vi bruker bestemors hytte ved sjøen. Verdens beste plass. Mange gode barndomsminner herfra ja :)

En på fjellet og en i lavlandet ved elv.. begge er svigers sine. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Hytta mi er mamma sin, og den ligger ved sjøen inni enden av en fjor i Ryfylke. Nyyyydelig plass. Ut med båten, fiske, grille og bare kose oss. Så har vi 20 minutters kjøring fra hytta til vi er i et av Rogalands beste skitrekk, wohoo!! Det er luksus det :D

Hytta mi er mamma sin, og den ligger ved sjøen inni enden av en fjor i Ryfylke. Nyyyydelig plass. Ut med båten, fiske, grille og bare kose oss. Så har vi 20 minutters kjøring fra hytta til vi er i et av Rogalands beste skitrekk, wohoo!! Det er luksus det :D
Hvor er dette?:) hørtes ikke ut som om det er så langt fra der jeg bor;)

Ok:) kjøre gjennom skipavåg når eg ska hjem te haugesund:) bor over fjellene fra sand og jelsa ;)

Hytte har vi ikke, da vi ikke har familie her. Derfor må vi nøye oss med et par uker på Gran Canaria i påsken )))

Back
Topp