Hytte i Kristiansand?

Tarlica

Gift med forumet
Vi må jo bare til Dyreparken iår også, og har tenkt å leie hytte i eller litt utenfor Kristiansand, så barna kan løpe litt rundt, og vi slippe å sove alle på samme hotellrom[&:]

Noen gode erfaringer eller tips?! Må alltid spøre BV-damene vet dere[:D]

Her kan du finne noen tips [:)]

http://www.solferie.no/forside.asp

På Trysnes Marina i Søgne er det utrolig fint! Rett med sjøen, og ikke langt fra Kristiansand heller. Ellers er det jo Hamresanden som er veldig nærme dyreparken. Der er det jo stor og flott strand! Flere steder en kan være, men disse er først og fremst å anbefale [;)]

Og disse har grei standard? Siden vi har to barn føler jeg at vi må ha et lite kjøleskap, evt litt matlaginsmuligheter, og do..[;)] IKKE kravstor jeg!!! har sendt mail til de og spurt da, men er jo greit å høre erfaringer herfra også[:D]

dvergsnestangen!! Kjempefine hytter og generelt fint anlegg.. Har bodd der flere ganger selv.. Koster litt, men jeg syns det er verdt det.. [:D]

Om du googler det kommer du på siden deres.. [:)]

skottevig camping ligger ikke langt unna [:)] leide hytte der for noen år siden, og var veldig fornøyd..

Husker ikke hva det heter, men vi leide rett utenfor mandal i forifjor. I fjor sommer leide vi leilighet rett utenfor Kristiansand...

ansgaard sommerhotell bodde vi på for ca 3 år siden,helt greit sted,leil med kjøkken og ikke minst do[:D]Mulighet for å grille.
Var innendørssvømmebasseng,men det var ikke åpent når vi var der tror de holdt på med vedlikhold.Dette ligger ca 10 min fra Dyreparken.
Billig var det også.

ORIGINAL: Tarlica

Og disse har grei standard? Siden vi har to barn føler jeg at vi må ha et lite kjøleskap, evt litt matlaginsmuligheter, og do..[;)] IKKE kravstor jeg!!! har sendt mail til de og spurt da, men er jo greit å høre erfaringer herfra også[:D]

Ja, veldig grei standar på begge, og barnevennlig!

Back
Topp