Hytta vår *Bilder*

*MissMe*

Gift med forumet
Fikk så lyst å vise dere hytta vår. Den ligger på ca.600m.o.h. Ca. 20min med bil hjemmefra. 10min med bil og 15min med snøscooter på vinteren. Ca. 3 timers gange så er vi på Hardangervidda. 2 køysenger, plass til 5 pers. stue og kjøkken i et rom. Hytta er bygd av bestefar til mannen på 50-tallet og alt materialet ble bært opp..
Vi håper å få bygd på den litt og lagt inn strøm en gang...
Vi har ikke brukt den siden før vi fikk Anna siden svigers har et litt større og mer luksuriøst krypinn 500m bortenfor..[8D]
Men da vi bare var 2 reiste vi hit nesten hver eneste helg. Har kun 1 bilbatteri og solcellepanel, oljelamper, propankomfyr og vann fra elva på kanne.[:)] Altså back to basics egentlig.. Hadde det vært skikkelig hyttedo og ikke kagge så hadde vi nok bodd der med jentene.

Er den ikke søt?[8D]

Åååhh, den er jo kjempesøt!!!!!!!![:D] En skikkelig hytte! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Ikke sant??? Kun vedfyring og bilbatteri som luksus!! [:D][:D] Vi har kost oss så masse der. Da får man snakka skikkelig sammen og kost seg som kjærestepar skal!!![:D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Ikke sant??? Kun vedfyring og bilbatteri som luksus!! [:D][:D] Vi har kost oss så masse der. Da får man snakka skikkelig sammen og kost seg som kjærestepar skal!!![:D][:D]

Det er det som er hytte.... Vi var bortskjemte med hytta til svigers som egentlig var en fritidsbolig... Kjører til døra, komfyr, kjøleskap, bad, vaskerom osv......... Kjekt på hyttetur det også[8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Det er det som er hytte.... Vi var bortskjemte med hytta til svigers som egentlig var en fritidsbolig... Kjører til døra, komfyr, kjøleskap, bad, vaskerom osv......... Kjekt på hyttetur det også[8D]

Er vel derfor vi har vært hos svigers etter at vi fikk jentene...[8D][8D] De har alt det du nevnte... TV, parabol, masse gode middager osv...[8D]

Den var rett og slett knall søt - skikkelig "sjarmtroll" [:D]

Første som slo meg var "Villmark"... Grøss og gru[8D]

Ser kjempekoselig ut!! Er jo slik hytteturer skal være[:)]

Back
Topp