Hystoskopi (muskelknute/polypp)

mbh91

Andre møte med forumet
Noen som har vært operert for muskelknuter/polypper i livmor?
Hvordan gikk det og hvor lenge etterpå måtte du vente for å komme igang med hormonbehandling eller innsett?

Jeg var å fikk fjernet en polypp i dag. Synes det gikk veldig greit. Tok cytotec, Paracet og Ibux før timen. Opplevde det som til tider ubehagelig, men ikke særlig smertefullt. Synes egguttak var vondere, og det var heller ikke ille.
Jeg skal på kontroll om en uke for å sjekke at de fikk fjernet alt. Og slik jeg har forstått det kan jeg ha innsett i neste syklus med mindre det kræsjer med juleferien.

Så bra du synes det gikk greit. Jeg skal i narkose for å fjerne muskelknute. Spent på hvordan det blir videre og hvor lenge jeg må vente til å starte med hormonbehandling. Har vært igjennom slik operasjon før og vært igjennom ett egguttak, det gikk også fint. Håper det går fint, og masse lykke til

Så bra du synes det gikk greit. Jeg skal i narkose for å fjerne muskelknute. Spent på hvordan det blir videre og hvor lenge jeg må vente til å starte med hormonbehandling. Har vært igjennom slik operasjon før og vært igjennom ett egguttak, det gikk også fint. Håper det går fint, og masse lykke til
Jeg fikk tilbud om å gjøre det i narkose offentlig, men var ikke tålmodig nok til å vente på time Masse lykke til til deg også❤️

Jeg opererte bort en polypp i oktober hos Aleris Frogner hos Bastienne Spallek-Halvorsen og var super fornøyd. Jeg tok lokalbedøvelse og syns det gikk veldig fint. Jeg hadde egentlig planlagt innsett i desember, men vi ble gravid av oss selv i november :Heartbigred Jeg ønsker deg masse lykke til og håper det hjelper på din vei til å bli gravid!

Back
Topp