Hysteroskopi

Nurk25

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Hei jenter , hører til i Porsgrunn .
Ble totalfrys her etter uttak i juli , og i dn forbindelse ble det observert noe de mente var en liten polypp , og litt ujevn kant slimhinne . Er henvist hysteroskopi nå etter vannscanning.

Noen som har vært borti lignende situasjon ?
Jeg antar de skal skrape ut ujevn slimhinne og annen ugge

Måtte du vente lenge før event innsett ?.utålmodig men sååå glad de er så hjelpsomme og ikke startet opp før forholdene er bedre tilrettelagt

Hadde hysterskopi bare for at de ville sjekke pga tynn slimhinne. De gjorde egentlig ingenting. Fikk innsett 2 sykluser etterpå

Jeg hadde hysteroskopi i juli og skal ha innsett nå i august, dvs syklus etter. Tror de gjerne gjør scratching også samtidig og det er positivt for at egget skal feste seg :)

Ååå takk for svar da håper jeg kanskje jeg er heldig og oxo får innsett om alt er fint i livmor mnd etter , syklus etter jeg syntes det er litt vanskelig spørre så mye på Porsgrunn , for vil ikke mase ,..men dette hysteroskopi , det er for utskrapning , sjekke livmor generelt , gjerne polypper osv , eller er det andre ting også som gjøres via det inngrepet ?

Jeg regner med de skal " fixe" det uryddige endom mitt som de så fint skriver de sse legene få vekk ujevnheter .
Det er ikke meningen mase men babyalma , var det noe spesiell årsak til din hystero el bare en rutine sjekk liksom ?:)

Dagpoliklinisk uten narkose ? Noe forberedelser ?
Lykke til med innsett !!! Krysser alt jeg har for deg

Jeg hadde hysteroskopi i juli og skal ha innsett nå i august, dvs syklus etter. Tror de gjerne gjør scratching også samtidig og det er positivt for at egget skal feste seg :)
Ja skal spørre ang scratching , lage et lite sår i livmora liksom ? Tenker inngrepet i seg selv er en slags scratching men det er vel ikke helt riktig

Back
Topp