Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde hystroskopi og fjernet skillevegg i livmor på dag kirurgen . Prøvde syklusen etter ble ikke gravid da men på syklusen etter det igjen gikk det og jeg fikk mitt første barn. Hystroskopi i feb /mars så prøvde jeg i april/mai, i juni/juli satt spiren.
Nå prøver jeg på søsken .
Blitt gravid på begge innsett etter.
Første er 3 år og andre er 13 uker i magen nå.
Er på syklus nr to nå etter hysteroskopi, fikk beskjed om å vente to sykluser, men har veldig lyst å prøve denne syklusen. Hadde hysteroskopi 22.november er jo en Stund siden.Hadde hysteroskopi i august 2022. Negativt innsett i andre syklus etter. Positivt etter det men endte i MA. Negative innsett etterpå. Laparoskopi og hysteroskopi september 2023. Positivt innsett i desember (5+1 i dag).
Har alltid fått beskjed om å vente en syklus før innsett etter hysteroskopi, men best å ikke vente mer enn 6 mnd. For oss har det ikke vært noen stor grunn til å ta hysteroskopi annet enn at det har vært mange negative innsett og at de mener det kan hjelpe at embryoet fester seg ettersom kroppen er i en tilhelingsprosess.
Masse lykke til
Om du er på syklus to nå så hadde jeg prøvd selv denne syklusen.Er på syklus nr to nå etter hysteroskopi, fikk beskjed om å vente to sykluser, men har veldig lyst å prøve denne syklusen. Hadde hysteroskopi 22.november er jo en Stund siden.
Skal ha innsett på neste syklus i januar, men legen som utførte hysteroskopi mente vi burde prøve selv. Tenkte om vi skulle gå for å prøve denne syklusen selv og gå for innsett i januar om det ikke gikk. Hva hadde dere gjort?
Fikk beskjed om at sjansene for graviditet var best i månedene etter hysteroskopi, så jeg hadde innsett i syklusen etterpå. Hadde livmor full av arrvev som ble fjernet. Ble gravid, 19 uker i dagDere som har utført operativ hysteroskopi, hvor mange sykluser gikk dere før dere prøvde igjen?
Har dere blitt gravide etter hysteroskopien?
Gratulerer så fantastiskFikk beskjed om at sjansene for graviditet var best i månedene etter hysteroskopi, så jeg hadde innsett i syklusen etterpå. Hadde livmor full av arrvev som ble fjernet. Ble gravid, 19 uker i dag