Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1. april skal jeg igjennom en hysteroskopi, legen på klinikken ville gjerne ta en "titt" i livmora mi før neste forsøk.
Er det flere som har vært igjennom dette?
Jeg er så spent, og håper dette gjør susen så vi får drømmen vår oppfylt![]()
Ja, måtte det da alt annet var i orden. Det viste seg at vi måtte ha ivf pga tette eggledere. Lykke til![]()
Jeg har tatt det. Det var som veldig kraftige menssmerter, så det var ubehagelig, men det gikk jo relativt fort
Var interessant å følge med på skjermen, jeg fikk se inni der jeg også. Tok scratching samtidig.
Jeg tok ibux og paracet ca en time før. Var totalt smertefritt for meg. Hadde grua meg unødig.
Ok![]()
Hvor lang tid tok det før du var igang med nytt forsøk etter dette da?
Jeg gikk privat. Skulle ha fryseforsøk i neste syklus, men det ble avlyst på grunn av sommerferien. Men kunne begynne rett på![]()
Går privat jeg også, så lenge de ikke finner noe så skal jeg vel ha uttak neste syklus igjen!
Forsøk nr 6![]()
Hva skal de gjøre annerledes dette forsøket? Eller bestemmer de det først etter hysteroskopien?
Tror ikke de skulle gjøre så mye annerledes denne gangen, men de bestemmer seg vel etter å ha tatt en "titt".![]()
Lykke til med neste forsøkMåtte det klaffe nå.