Hysteroskopi.

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Har vært inne på klinikk Hausken på hysteroskopi idag, å det var en guffen opplevelse. Hadde grudd meg litt, har hatt noen forferdelige uttak så var spent på hvordan dette ble.

Fikk bare en paracet og en voltaren. Trodde man fikk morfin? Selve undersøkelsen var helt okei, mens scratchinga var dritvondt. Sånn typ kaldsvette og kvalme.

Fikk du morfin?

Uff, det hørtes ikke godt ut. Håper det går bedre nå. Kan jeg spørre hva scratching er?
Det er fortsatt veldig ømt å ubehagelig å bevege seg kjapt.
Scratching er rasping av slimhinne. Han fikk inn 3 dype rasp i slimhinna mi så nå er den starta en helingsprosess som gjør at egget fester seg bedre på neste syklus :)

Hva er forskjellen på hysteroskopi og ul med saltvann?
Er ikke sikker. Var inne med kamera på denne hysteroskopien iallefall så jeg fikk se alt som om det var med det blotte øye. Er ikke så inne på dette, så kan dessverre ikke svare deg på forskjellen. :(

Det hørtes ikke godt ut. Lærer mye nytt av å være her på forumet. Er dette noe sykehusene driver med? Har aldri hørt om det tidligere. Har akkurat vært inne til laparaskopi på Ullevål.. Og da skylte de gjennom egglederne med kontrastvæske, men de snakket ikke om scratching.. Kanskje bare de gjør på private klinikker?

God bedring!

Back
Topp