Hysteroskopi Hausken

Spikersnuppa

Forelsket i forumet
Jeg skal bestille hysteroskopi privat for å slippe venting og utsette oppstart enda en måned. Fikk time offentlig i hjembyen men ikke før ut i januar. Fikk da beakjed om at de her brukte narkose.

Er det noen som vet om det er vanlig å beuke narkose på Hausken? Trodde bare man brukte lokalbedøvelse og evnt beroligende om man må gjøre et inngrep. Har IKKE lyst på narkose.

Er det noen som har gjort dette på avdelingen til Hausken i Stavanger? Var ikke klar over at det var kommet en avdeling der en gang.

Hei, vet egentlig ingenting om denne prosedyren men tenkte å bare nevne at jeg har vært hos Hausken i Stavanger og det er bra der, fin klinikk på Forus! Har hat scratching (ingen bedøvelse) og ultralyd. Virker tvilsomt for meg at de ville brukt narkose utenfor et sykehus eller større klinikk...

Har gjort det på den i Haugesund, men det er vel de samme legene så :) Jeg fikk bare tabletter. Det var vondt, det må jeg innrømme, men det gikk så fint så. Man biter tennene sammen. Fikk se på skjermen hvordan det så ut inni der :) Smerten ga seg nesten med en gang de trakk seg. Var som veldig kraftige menssmerter.

Tusen takk for tilbakemeldinger. Ja, det er vel et poeng at narkose kanskje ikke brukes på slike små klinikker. Gleder meg til å få det unnagjort, heldigvis leser jeg at mange syntes det er så godt som smertefritt også.

Back
Topp