Noen som vil fortelle litt om polyppene sine ?
Skal inn å fjerne dem . Får man narkose ? Hvordan er det etterpå ? Når klaffa graviditet ? Hatt noen kjemiske etter at de dukket opp. Også MA , men det trodde de ikke kom av polyppene. Har sporblødninger etter EL pgr disse.
Skal inn å fjerne dem . Får man narkose ? Hvordan er det etterpå ? Når klaffa graviditet ? Hatt noen kjemiske etter at de dukket opp. Også MA , men det trodde de ikke kom av polyppene. Har sporblødninger etter EL pgr disse.
MEN jeg gjorde jo alt opp til det punktet... Jeg satt i en litt mer solid gynekologstol og fikk lokalbedøvelse i livmorhalsen (hadde satt inn tabletter som skulle åpne livmorhalsen noen timer før). Bedøvelsen var ganske ubehagelig og adrenalinet gjorde så beina ristet ukontrollert. Det var heldigvis mye helsepersonell til stede og de støttet godt opp beina mine. Deretter fikk den virke litt før de gikk inn med kamera. Kjente da ingenting og det var fascinerende å følge med på skjermen. De fant som nevnt ikke polyppene som ble observert på UL, men dersom de hadde gjort det hadde de fjernet de mens de holdt på. Blødde litt i etterkant, men ikke mye..
da skalv beina mine også . Håper virkelig på en narkose