Hysteroskopi erfaringer?

BatteryBarn

Flørter med forumet
Hei alle fine!
Etter vi valgte å bytte behandlingssted fra Porsgrunn til Haugesund, så skjer det ting!
Konsultasjonen med legen i Haugesund var så bra at jeg var helt på gråten når vi var ferdig❤️
Mensen meldte ankomst på fredag, og nå på torsdag vil de ha meg til hysteroskopi. Jeg lurte bare på om noen vil dele erfaringer med meg om opplevelsen? Er ikke så særlig nervøs, jeg gruer meg egentlig mer til flyturen
På forhånd takk!
Klem❤️

Jeg har hatt dette. I narkose. Ble fjernet en cyste. Hvis det er likt så er det ikke noe å grue seg for.. annet enn at det er kjedelig å avstå fra samleie ganske lenge etterpå:happy:

Hei alle fine!
Etter vi valgte å bytte behandlingssted fra Porsgrunn til Haugesund, så skjer det ting!
Konsultasjonen med legen i Haugesund var så bra at jeg var helt på gråten når vi var ferdig❤️
Mensen meldte ankomst på fredag, og nå på torsdag vil de ha meg til hysteroskopi. Jeg lurte bare på om noen vil dele erfaringer med meg om opplevelsen? Er ikke så særlig nervøs, jeg gruer meg egentlig mer til flyturen
På forhånd takk!
Klem❤️
Jeg har hatt hysteroskopi (hos Hausken), ikke narkose. Min erfaring er at det ikke var vondt i det hele tatt, og fort gjort. Jeg hadde scratching inkludert i tillegg, og fikk klippet bort en liten polypp.

Jeg har også super erfaring med Haugesund, og har blitt møtt SÅ bra. Masse lykke til ❤️

Back
Topp