Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt men hadde det i forbindelse med sanering av endo så var under narkose. Ble gravid med icsi en måned etterblødde endel etter inngrepet men det gjorde ikke vondt i etterkant. Så om det var vondt under undersøkelsen kan jeg dessverre ikke si noe på. Men om det foregår i våken tilstand kan det neppe være så ille.
Hadde også vannscanning før inngrepet og det gjorde ikke vondt, det var bare litt ubehagelig og kjente litt mensmurringer mens de holdt på.
Jeg hadde i våken tilstand. Var ikke vondt i det hele tatt. Fikk bare mensenfølelse når de spruta vann inn. De fant myom som de brant vekk. Det var litt vondt, men fikk beroligende så jeg var helt borte og brydde meg ikke om smerten
Ble gravid, men endte i abort. Skal sies at jeg har 13 aborter bak meg da og fant ut av årsaken på egenhånd og er nå 28 uker![]()
Jeg har bare hatt to aborter og syntes det er fælt! Gratulerer så mye med 28 uker 
Jeg hadde i våken tilstand. Var ikke vondt i det hele tatt. Fikk bare mensenfølelse når de spruta vann inn. De fant myom som de brant vekk. Det var litt vondt, men fikk beroligende så jeg var helt borte og brydde meg ikke om smerten
Ble gravid, men endte i abort. Skal sies at jeg har 13 aborter bak meg da og fant ut av årsaken på egenhånd og er nå 28 uker![]()
Årsaken til hva?Kan jeg spørre hva årsaken var?
Årsaken til hva?![]()