Hysteriske - gravide meg, hjelp? :-P

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
jeg får en del kynnere og bekkenvondt når jeg er på jobb, og når jeg kom hjem fra jobb istad, så var det beige/brunt utflod / slim på papiret ved do-besøk.... Og da blir jo jeg selvfølgelig oppkavet :-/

andre som har opplevd slik utflod og det har vært ingenting?

Jeg hørte jo hjertelyden og masse sprell inne i magen igårkveld, er 15+4...

har litt kynnere og vondt ja, utflod også, men ikke med farge...hva med å ta en telefon til lege før det stenger? :)

masse kynnere. så får jo ikke lov til å jobbe fullt lenger pga a det.. men aldri utfold med farge..

En sjelden gang har jeg hatt pittelitt utflod med farge.. men har ikke så mye vondt jeg da.. :/

Man kan jo få en liten blødning hvis et blodkar brister. Ofte etter sex, men kanskje ved andre fysiske anstrengelser også?

Hei (sniker litt fra okt) men var til ul i går Pga forskjellige ting men hun sa at så lenge det er bare litt er det ikke farlig! Hvis det er noe galt når vi har kommet så langt vil det bli skikkelig vondt og du vil blø masseM håper det var til litt trøst...har opplevd det samme. Kanskje du har løftet litt tungt el. God helg

Vet jo jeg har løftet tungt, for det er jobben min:-P derfor jeg lurer på om det kan være grunnen.... Har. Ikke kommet noe mer ikveld nå når jeg har vært rolig... Kommer det mer, så kommer jeg nok til å ringe, om ikke så tar jeg det opp. Med jm på mandag på kontrollen... Har hørt hjertelyd å kjent bevegelser nå ikveld, så er litt. Lettere til sinns :-)

Og det er ipaden min. Som legger innpunktum over alt når jeg skriver, så setningene blir litt stykkvis :-P

Back
Topp