Hysterisk..?

Junimamma20

Andre møte med forumet
Ja, jeg føler meg litt hysterisk her, men klarer samtidig ikke å slappe av før jeg vet at alt er bra.
Var for 14 dager siden inne på sykehuset pga lite fosterbevegelser, men nå kjenner jeg lite igjen.. En bevegelse i natt, og en svak en isted. Har prøvd å dusje, spist brødskive med søtpålegg, lagt med nedpå for å kjenne.. Og her sitter jeg. I tillegg er jeg syk, har ligget med feber de siste dagene, men legen sendte meg bare hjem i går uten å gjøre noe som helst. Ikke noe blodprøve eller urinprøve, noe som også gjør med engstelig.. Er så urolig disse siste ukene for at noe skal gå galt.. Vurderer nå å ringe sykehuset igjen, for å høre..

Er det bare meg som er hysterisk eller??

25.06.2014 <3

Jeg har vært en del stressa for dette selv, for bevegelsene er så annerledes nå.. Var på føden en natt faktisk fordi jeg han var så treig der inne.. Men han hadde det fint.
Drikk noe kaldt og søtt og legg deg ned uten noen andre forstyrrelser og bare kjenn etter! Om du ikke har kjent noe i løpet av en time, ringer du føden og får dra inn å sjekket opp.
Snakk også med jordmor om dette på neste kontroll, for det er ikke noe artig i det hele tatt å gå å bekymre seg for dette.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ring føden om du er bekymret. Heller en telefon for mange enn en for lite.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ring føden! Man skal ikke kjenne mindre bevegelse til den grad at man blir så beskymret.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan går det? Håper du har fått sjekk på sykehuset!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ble til at jeg ringte inn, og fikk beskjed om å komme til sjekk. Alt var i skjønneste orden <3
Er uansett veldig glad jeg ringte, som sagt; bedre med en telefon for mye enn en for lite! Nå kan jeg slappe av, også skal jeg prøve å nyte disse siste ukene uten å konstant gå å være engstelig.. Huff :)

25.06.2014 <3

Back
Topp