HYSTERISK!

blomst3

Blir kjent med forumet
Okey, kan noen roe meg ned? Jeg er seriøst hysterisk om dagen  Jeg er i uke 14 i dag, og jeg har ikke kjent liv enda, og jeg føler meg ikke noe gravid utenom at jeg er veldig trøtt.......Puppene er ikke så ømme lenger heller. Og nå går jeg med tanker om at det er dødt inni der!! Var på UL i uke 11+5 og da var alt bra og i skjønneste orden! Men jeg ser at folk allerede har kjent liv, da beygnner jeg og lure  Uff........ Klinikken som utfører privat UL her i Haugesund, åpner igjen på mandag, og da skal jeg ringe å bestille time med EN GANG!!!!!!!!!!

Jeg er så redd, så redd...............................

Tror du kan ta det helt med ro :)

Jeg har ikke vært øm i puppene på 4 uker, heller ingen trøtthet eller kvalme.. og jeg er bare 12 uker..

Men alle svangerskap er forkjellige, så det kan hende noen kjenner liv før andre:)

Men ser bekymringen din, hatt mine tanker selv :)

klem :)

Bare slapp av, med første så kjente jeg ikke liv før i uke 15. Selv da var jeg tidlig av de jeg kjente som var 1.gangs... så vi er veldig forskjellige. Og når kvalmen gikk over hadde jeg ingen symptomer før magen tøyt og bekkenet begynte å krangle...

Noen kan ha svangerskap uten noen symptomer, noen har masse noen har litt+++
 Alle er vi forskjellige, men hvis du vil føle deg tryggere så få bestilt time til uka. ikke noe gøy å være bekymra.

Ta det helt med ro kjære deg :) Som regel om noe er galt får man smerter eller blødninger, så regner meg alt er fint med mini i magen :)

Ta det heeeeelt med ro, skal se knøttet lever og vokser som bare det! :)

Jeg var på UL i går, 11+1, da spurte jeg dama jeg, om at nå som vi så at det var en frisk og sprek baby der inne, hva var sjansen for at den døde da. Da svarte hun at nå går det ikke galt, den dør bare ikke uten videre nå. Alt er jo ferdiglaget, den skal bare vokse og vokse :)

Så du skal ta det heeelt med ro!

Vet du hva, de fleste kjenner ikke liv før man er over 20 uker. Hvertfall hvis det er ditt første barn. I og med at du allerede har vært på ultralyd og sett at alt er fint, hadde jeg tatt det med knusende ro. Lykke til!

Eg føler akuratt det samme! Kjenner bekymringen kommer som bølger, og prøver å gjør alt eg kan for å skyve vekk tankene.. Eg e 12+1 uker påvei idag, og har nett kjøpt meg en barnevogn, vipper og stellebord, og den første tanken som slo meg etterpå var "hva om babyen ikke lever!!". Det er ikke lett dette! Vi ønsker det beste for babyen våres, og tanken om at "eg skal bli mamma" er noe som fryder/gir utrolig glede til de fleste, men også bekymringer!
Vi får bare gjør det beste ut av det, prøve alt vi kan for å roe oss ned og håpe på det beste:-)
Ring til Hausken du og få bekmringene dine lettet:-) Det går nok heilt fint!

Ikke stress, bare nyt den voksende magen. Alt er helt normalt. Jeg er andregangs og jeg har ikke kjent liv enda. Med første kjente jeg det rundt uke 20 tror jeg det var.

Signerer de andre her, du kan ta det helt med ro :-) Er nok mer vanlig å ikke kjenne liv så tidlig enn å kjenne liv ;-) Babyen er bitteliten ennå.

Back
Topp