HYSTERISK MOR ELLER?????

elis

Elsker forumet
Linus satt i gåstolen sin alene i 2 min i stad mens jeg lagde brødskive til han, da jeg kom tilbake satt han å tygde fælt...Fikk gravd han inni munn, og der satt han å gomsa på en sånn pute man limer under ting så det ikke skal bli riper i gulv osv..Fikk den gudsjelov ut da.....Han hadde dratt av fra under spisestrolen sin, jeg hadde satt den ned med bordet forann, og da står jo beina opp....Hadde aldri trodd han ville få av de[8|]....Det mangla en til under en fot også, men den tror jeg ikke er blitt borte nå[8|]
Jeg blir som vanlig hysterisk, og ringer min kjære, som sier som vanlig at det ikke er farlig osv, er jo bare minimalt med lim på den, det meste sitter jo under foten og er jo gammelt og størkna....
Jeg tenkte på å ringe giftsentralen osv, men herregud jeg tror jeg er begynnt å bli hysterisk[8|]
Reagerer så fælt på alt sånn om dagen....De er jo ikke lagd av glass heller....

Æsj, måtte få ut litt frustrasjon[:o]

Jeg syntes ikke det er hysterisk jeg, men er litt av en hønemor selv da[;)]
Vi vil jo beskytte våre små[:)]

*kremt* Litt hysterisk var det[;)]

MEN på den andre siden kunne han jo satt hele greia fast i halsen og DET hadde bekymret meg.

Bra at alt gikk fint! Utrolig hva de kan hoste opp også da....

Jeg må også ta meg selv i nakken for å ikke bli redd for alt mulig...[;)]

ORIGINAL: MorraTeFreja

*host* Eh ja, litt kanskje....[:D] (ikke vondt ment altså)

Tenker mer på at de i sånne tilfeller kan sette noe fast i halsen.......limet hadde jeg ikke ofret en tanke.....men det er meg da.. Noen syns sikkert jeg er litt vel "laid back" [;)]

De vil alltid klare å få tak i noe.........man kan bare gjøre det beste for å rydde unna de verste tingene. 100% kan man aldri sikre hjemmet/omgivelsene...

signerer denne jeg

Tenker mer på at de i sånne tilfeller kan sette noe fast i halsen.......limet hadde jeg ikke ofret en tanke.....men det er meg da.. Noen syns sikkert jeg er litt vel "laid back" [;)]

De vil alltid klare å få tak i noe.........man kan bare gjøre det beste for å rydde unna de verste tingene. 100% kan man aldri sikre hjemmet/omgivelsene...

signerer denne jeg og

piller stadig vekk småting ut av Trygves munn. Det er liksom frykten for å sette i halsen jeg har da.

Uff, må skjerpe meg så jeg ikke blir sånn hønemor[8|][8|][8|]
Er liksom mest sånne ting jeg er redd for, og ikke så redd for andre ting.

ORIGINAL: Hayley

Jeg syns ikke det var spesielt hysterisk![;)] Er redd for sånne ting selv jeg, at hun skal svelge/gnage på ting som ikke er bra for henne![:D][:)]

ORIGINAL: Fru Oreo

Jeg må også ta meg selv i nakken for å ikke bli redd for alt mulig...[;)]

men de tåler heldigvis mer enn vi tror da! Aurora har spist jord og steiner, men får det ut igjen...De må jo lære ei gang også...

ORIGINAL: Hayley

signerer!!!

Back
Topp