Linus satt i gåstolen sin alene i 2 min i stad mens jeg lagde brødskive til han, da jeg kom tilbake satt han å tygde fælt...Fikk gravd han inni munn, og der satt han å gomsa på en sånn pute man limer under ting så det ikke skal bli riper i gulv osv..Fikk den gudsjelov ut da.....Han hadde dratt av fra under spisestrolen sin, jeg hadde satt den ned med bordet forann, og da står jo beina opp....Hadde aldri trodd han ville få av de[8|]....Det mangla en til under en fot også, men den tror jeg ikke er blitt borte nå[8|]
Jeg blir som vanlig hysterisk, og ringer min kjære, som sier som vanlig at det ikke er farlig osv, er jo bare minimalt med lim på den, det meste sitter jo under foten og er jo gammelt og størkna....
Jeg tenkte på å ringe giftsentralen osv, men herregud jeg tror jeg er begynnt å bli hysterisk[8|]
Reagerer så fælt på alt sånn om dagen....De er jo ikke lagd av glass heller....
Æsj, måtte få ut litt frustrasjon[:o]
Jeg blir som vanlig hysterisk, og ringer min kjære, som sier som vanlig at det ikke er farlig osv, er jo bare minimalt med lim på den, det meste sitter jo under foten og er jo gammelt og størkna....
Jeg tenkte på å ringe giftsentralen osv, men herregud jeg tror jeg er begynnt å bli hysterisk[8|]
Reagerer så fælt på alt sånn om dagen....De er jo ikke lagd av glass heller....
Æsj, måtte få ut litt frustrasjon[:o]