Mayamo
Flørter med forumet
Vi opplevde at baby døde i magen i fjor sommer. Da var jeg nesten 34 uker på vei. Er nå endelig gravid igjen, og har hatt veldig god følelse hele veien (er 15+4)...Jeg har også avslått tilbud om psykologisk hjelp i forhold til angst og mestringsproblemer, som de sier lett kan oppstå i nytt svangerskap. Jeg ville liksom være sterk og klare meg selv. Alt har gått bra, helt til i går. Jeg fikk det plutselig for meg at nå var også denne babyen død i magen. Jeg var hellig overbevist om at jeg aldri kom til å få barn, og at det var noe feil med meg som gjorde at alle babyene våre døde. Det rare var at jeg hadde absolutt INGEN grunn til å tenke som jeg gjorde. Jeg ble likevel helt hysterisk og gråt som en liten unge...Så det endte med at samboer tok meg med på sykehuset for å få høre hjertelyden, bare for å roe meg ned. Der var de helt fantastiske, og fikk hentet spesialisten slik at jeg fikk tatt ul, og alt. Fikk til og med se at vi mest sannsynlig venter en liten gutt! :D Men nå i ettertid føler jeg meg som en tulling....gråte og styre og lage så mye oppstyr for ingenting...De tenker sikkert bare "hysteriske kvinnfolk"....:)