Hysterisk aktivitet i magen..

Soulchild

Betatt av forumet
Igår, skjedde det noe for første gang. Jeg har alltid hatt en aktiv baby i magen, ingen tvil at hun er der liksom..
Men igår var det så mye at jeg ble bekymret faktisk.. Jeg ble så utrolig dårlig, følte for å spy og ble helt apatisk og skjelven..
Er det mulig at bevegelse fra babyen kan forårsake dette?

Kanskje hun snudde seg eller noe? Er i uke 34+6 så hun er jo sikkert litt stor blitt etterhvert..

Uff.. Høres ikke godt ut vertfall.. Vet ikke om det er baby som kan forårsake det.. Har selv en veldig aktiv frøken i magen i dag.. Skikkelig ubehagelig og vondt til tider når det føles som hun strekker hele seg inni der..:)

Tror nok det kan være bebis ja. De kan sparke og trykke på så mangt inni der. Har selv slitt en del med kvalme etter at hun snudde seg med hodet ned for da ligger hun med beina og sparker mot tarmer og lunger osv. Og det kan gjøre at man føler seg uvel .

Her er mini så aktiv hver dag. Får skikkelig dårlig mage og blir kvalm, er ekstremt ubehagelig. Men heller d enn at det er det er lite bevegelser ;-) ikke så lenge igjen nå da ;-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Jepp er nok bare det!
Forrige kontroll eg var på, hadde hun snudd seg fra sete, og lå med hodet ned. Får satse på at hun ikke snudde seg opp igjen igår da..:p idag er hun helt normal urolig, som hun pleier..:)

Kan ha snudd rygg fra ene til andre siden, d er bra vondt. Var en periode mini mannen her drev å bytta side... AUA....

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Ja, for Eg kan liksom ikkje tro at hun har snudd seg opp. Men eg har aldri hatt spark i ribbeina uansett.. Hun har ligget sidelengs med hodet ned og sparket meg inn i hoften.. ;)

Back
Topp