Hysteri....flere?

Mamma til Theo

Forelsket i forumet
Jeg LOVET meg selv å ikke være hysterisk preggo, men jeg kjøpte doppler!-.-
Tilbud på 250 kr, og skrullenepen her innbiller seg at "noe er gaaaalt..." (blablabla kokko) Fant jo fosterlyden med en gang :excited001 Som et helikopter: "WOWOWOWOWO", så da senker jeg skuldrene helt til neste uke...(da er det vel på an igjen ♥) Er liksom for godt til å være sant at jeg har en liten huleboer :love017

Var på nattevakt i går og var på nippen til å låse meg inn på legekontoret for å ta en UL på meg selv, men etter noen runder med meg selv forstod jeg at det var en smuuule på kanten :confused5
...Å bli tatt på fersken der på brisken inngriset i gel...ikkje braaa.

Flere hysteriske kvinnfolk her, eller har dere begynt å senke skuldrene?

Hahahah, ingen koko-tendenser her i gården.
Men så har jeg ikke tilgang på en UL-maskin
heller da :smiley-ashamed008 Situasjonen hadde kanskje vært
en helt annen da :laughing002

Nei fult så hysterisk har jeg ikke vært.
Huff nei det kan ikke være en god følelse å være så urolig hihi
Godt du fikk roet deg nå da med dopleren ;)

Litt nervøs etter alt jeg har blitt eksponert for, og hjelper ikke at jeg nå har vært syk en uke med feber som går opp og ned. Våknet idag, gjennomsvett og med verking i kroppen. Og tenker jo da veldig på den lille siden feber ikke bør være langvarig. Også mener jeg å ha hørt forbindelser mellom feber/ sykdom i graviditet og ting med foster. Så vil gjerne vite at alt er bra ja!

Hadde jeg hatt tilgang på en ul maskin hadde jeg nok tenkt det samme:) men bra du klarte å motstå da:) og dessuten har man lov til å være litt "skrullete" når man inntar posisjon som rugekasse!
Har nok senket skuldrene litt her ja, fordi jeg kjenner liv, men med en gang jeg har litt vondt i magen, så bøir jeg helt koko ( til jeg innser at det er nok luftsmerter:))

Er nok ikke blitt slik hysteri. Alene med en ul-maskin :p
Har ikke kjøpt doppel, og det kommer jeg nok ikke til å gjøre heller. Men ser mer på gravideklær og type tilbehør, nå enn sist. Men har sikkert noe med at vi ikke ska ha flere enn to. Så dette blir siste gangen.

Hahaha, ser det for meg :p
Jeg har ikke kunne kjøpt doppler, for jeg er redd for åbli overhysterisk.
Men er redd jeg kunne ha funnet på noe hvis jeg hadde blitt alene med en doppler eller ul maskin :p

Back
Topp