hysssj

Perlemor til to

Elsker forumet
Det er så stille her i kveld. tror alle sammen sover jeg. Tørr nesten ikke lage lyder. Må liste meg på tå!!![:D] hehehe

ORIGINAL: Hayley

For å si det sånn, det er ikke stille her hos meg[8D]
hehe så du sover ikke da skjønner jeg![:D]

Her er det endelig ro og fred...[;)] (tør nesten ikke si det høyt) Skal ha lasagene snart! Så er det hotell cæsar og grey`s! Så i kveld er det samboer som må ta seg av snuppa hvis hun våkner![8D][:D]

eg holder på å leke med en trøtt liten jente som har sovenekt i dag... Så må bare holde hun våken litt til sånn at hun ikke våknet klokken 4 i natt og vil ta morgen... [&:]
men hun skal få lov å legge seg snart, skal til med grøt, kveldstell og tannpuss nå, selv om hun ikke pleier å legge seg før 20... men etter det blir det nok litt mere fart herfra... [;)][:D]

har en dritt dag med masse smerter idag å. En trøtt gutt som skal få kveld å så prøve å få han i seng. [8|]

ORIGINAL: Perlemor til to

Det er så stille her i kveld. tror alle sammen sover jeg. Tørr nesten ikke lage lyder. Må liste meg på tå!!![:D] hehehe

Dere skal bare være glad jeg ikke har lydopptak, for her er det en som skriker VELDIG!!!! Skikkelig sint er hun. For mamma er så SLEM! Jeg har faktisk lagt henne! Har dere hørt så ondt!

Jesper var skikkelg ILD RØD i sta når han hadde lagt seg!
Skrek av FULL hals i 15 min.....
(sikkelig tørr trass)
....kasta smokken ut av senga flere ganger.....

MEN

sovna til slutt.....

Back
Topp