Hysj..

chicaah

Forelsket i forumet
Det jeg tenkte da jeg kom inn hit var: "Det var da svært hvor aktiv Hysj... var her inne da, detmå da være måte på".. helt til jeg oppdaget det er jo anonyme brukere.. haha.. Dumskallen :p

Med tanke på at infoen til Hysj står i signaturen, så blir jeg bare flau av de som tror det er er en og samme person. 

dresden skrev:
Med tanke på at infoen til Hysj står i signaturen, så blir jeg bare flau av de som tror det er er en og samme person. 

Såpass ja... Skikkelig flaut !?

lennypenny skrev:

dresden skrev:

Såpass ja... Skikkelig flaut !?

Ja, shikkelig.

Om man ikke har vært inne på trådene er det sikkert man kan si dette (av en eller annen grunn...) men har vært noen som har trodd det ja.

Haha, jeg la merke til "Hysj" brukeren på generell og syns det var rart at h*n skrev så mange tråder om forskjellige problemer. Tenkte at denne personen må ha en alvoooorlig personlighetsforstyrrelse med alle disse "historiene" !! heheh

Er jo en her som gang på gang klager over alt "hysj" skriver til tross for at hun er snakket til flere ganger om hva hysj er for en bruker, i tillegg til at det står i signaturen. DET er dumskap i forhold til dem som ikke har opplevcd hysj brukeren før.

Back
Topp