Hyppighet-bæsj??

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Hvor ofte  bæsjer de? Vetle bæsjet mange ganger om dagen før, nå er det sjeldenere, ikke hver dag og virker som han sliter med å få bæsjet. Jeg ammer, men gj.snittlig 4 dager pr uke får han en flaske mme på kvelden. Kan den gjøre han forstoppet når han får så mye mm??

Skriv gjerne om dere gir mm eller mme eller begge deler [:)]

Jeg ammer bare. Før hadde vi flere bæsjebleier omdagen, nå går det opptil 6 dager mellom. Virker mindre plaget av magen nå som hun bæsjer sjeldnere. Helsesøster sa det var vanlig at det skjedde en endring og at det er helt greit, om de ikke virker plaget.

Jeg gir kun mm og gutten min er også begynt å bæsje sjeldnere. Desverre kommer det meste om natten av alle ting[:@] Ikke så kjekt siden han ofte blir sår da. Før hadde han bæsj i hver bleie, nå er det ofte bare litt bremse spor i stedet for om dagen. Tror han har rundt 2-3 bæsje bleier om dagen nå...

Jeg ammer bare og gutten min bæsjer veeeldig ofte.. Han har bæsjet 4 ganger siden kl 8 til nå.. Men ikke alltid det er så ofte, men han bæsjer ofte til hvert måltid.. 

Jeg ammer bare og mi bæsjer sjeldnere, men fortsatt i gjennomsnitt to ganger i døgnet.

Vet riktig jeg, men om de KUN får mme skal de vel helst ha bæsj hver dag, om de bare ammes kan det gå flere dager før bæsj (synes nå det høres forferdelig ut jeg da men...) jeg bare ammer, og lille tassen her har bæsj alt i fra 3-5 bæsje bleier i døgnet... (megden varier jo selvsagt...) [:)]

ORIGINAL: crispy

Jeg ammer bare og gutten min bæsjer veeeldig ofte.. Han har bæsjet 4 ganger siden kl 8 til nå.. Men ikke alltid det er så ofte, men han bæsjer ofte til hvert måltid.. 

Samme her...nesten i bleie etter hvert måltid....men mest på morning/formiddag da...

Får kun mm, og han bæsjer ca to ganger i uka. Virker ikke som om han gjør seg noe av å bæsje så sjelden, for han er rolig og tilfreds[:)] Men han fiser MYE da, så sliter ikke med lufta[8D]

Back
Topp