Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var hos jordmor idag og leverte urinprøve men den var negativSjekk igså for Uvi, det kn gi kynnere
Så bra du hadde effekt av det. Hvilken dose tar du av magnesium? Jeg tar jo sånne vitaminpakker for gravide og der er det allerede 280mg men fikk beskjed om å ta 200mg til.Jeg er i uke 35, og har ikke hatt en eneste kynner hele svangerskapet, før nå. Jeg har brukt magnesium fra dag 1, men fikk beskjed av jordmor om å slutte i uke 35/36 slik at livmor får trent seg litt. Begynte å få kynnere dagen etter jeg sluttet, så det var veldig effektivt for min del. Forrige svangerskap fikk jeg kynnere og rastløse bein fra uke 15, så det har vært en befrielse å slippe dette frem til nå
Jeg har også mye kynnere og bekkenløsning (21+4), eneste mangler jeg har er jern,men det skader ikke å prøve magnesium tilskudd om det er rådet. Jeg tyr ofte til varmeflaska å ta det med ro når det er som værst. Pga bekkenløsningen så er det noen aktiviteter og liggestillinger som gjør vondt men varmeflasken svikter meg aldriHar mye kynnere for tiden, samtidig med litt murring og litt magesmerter. Er bare i uke 23. fikk beskjed fra jordmor om å ta magnesiumtilskudd. Noen andre som har prøvd det? Var det effekt?
Føler knallhard beskriver magen ganske korrekt egentligHvor hard føler dere magen blir? Står at den blir knallhard, men det kan jeg ikke si jeg har opplevd..
Da er jeg jammen ikke sikker på om jeg har hatt kynnere endaFøler knallhard beskriver magen ganske korrekt egentlig