Hyppige ubehagelige kynnere

SN94

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Har mye kynnere for tiden, samtidig med litt murring og litt magesmerter. Er bare i uke 23. fikk beskjed fra jordmor om å ta magnesiumtilskudd. Noen andre som har prøvd det? Var det effekt?

Sjekk igså for Uvi, det kn gi kynnere :)

Jeg er i uke 35, og har ikke hatt en eneste kynner hele svangerskapet, før nå. Jeg har brukt magnesium fra dag 1, men fikk beskjed av jordmor om å slutte i uke 35/36 slik at livmor får trent seg litt. Begynte å få kynnere dagen etter jeg sluttet, så det var veldig effektivt for min del. Forrige svangerskap fikk jeg kynnere og rastløse bein fra uke 15, så det har vært en befrielse å slippe dette frem til nå:)

Jeg er i uke 35, og har ikke hatt en eneste kynner hele svangerskapet, før nå. Jeg har brukt magnesium fra dag 1, men fikk beskjed av jordmor om å slutte i uke 35/36 slik at livmor får trent seg litt. Begynte å få kynnere dagen etter jeg sluttet, så det var veldig effektivt for min del. Forrige svangerskap fikk jeg kynnere og rastløse bein fra uke 15, så det har vært en befrielse å slippe dette frem til nå:)
Så bra du hadde effekt av det. Hvilken dose tar du av magnesium? Jeg tar jo sånne vitaminpakker for gravide og der er det allerede 280mg men fikk beskjed om å ta 200mg til.

Har mye kynnere for tiden, samtidig med litt murring og litt magesmerter. Er bare i uke 23. fikk beskjed fra jordmor om å ta magnesiumtilskudd. Noen andre som har prøvd det? Var det effekt?
Jeg har også mye kynnere og bekkenløsning (21+4), eneste mangler jeg har er jern,men det skader ikke å prøve magnesium tilskudd om det er rådet. Jeg tyr ofte til varmeflaska å ta det med ro når det er som værst. Pga bekkenløsningen så er det noen aktiviteter og liggestillinger som gjør vondt men varmeflasken svikter meg aldri

Er en kynnere når magen blir stram? Og litt ubehagelig. Er førstegangs og lurer på om det er det jeg kjenner.

Jeg hadde en del kynnere etter TUL, men da var det mer som (milde) menssmerter. Er litt usikker på om det er det jeg opplever nå, eller om det er babyen som snur på seg. Magen blir hard, men det er liksom ikke vondt, mer ømt og ubehagelig. Men noen ganger er det bare på en side, så da blir jeg litt usikker på hva det er laughing6 har hatt det sånn i noen uker, etter at jeg begynte å kjenne bevegelse fra babyen.

Jeg har også hatt kynnere i flere uker (24). Synes faktisk det er like spennende hver gang. At kroppen gjør seg klar til fødsel. Kjenner det som regel oppe til venstre, og livmora blir som en amerikansk fotball.

Har også ubehagelige kynnere. Kommer når jeg går tur, og det sammen med bekkenlåsning gjør det veldig slitsomt:confused: Vet ikke om de trigger hverandre, men virker sånn. Skal til jordmor til uka, så skal høre da

Samme her. Føler ikke det har blitt noe bedre med magnesium heller…..

Hvor hard føler dere magen blir? Står at den blir knallhard, men det kan jeg ikke si jeg har opplevd..

Hvor hard føler dere magen blir? Står at den blir knallhard, men det kan jeg ikke si jeg har opplevd..
Føler knallhard beskriver magen ganske korrekt egentlig :hilarious:

Back
Topp