Hyppige kynnere

Krista88

Andre møte med forumet
Til dagligt har jeg kynnere :) men i går følte jeg at jeg hadde en del mer en det jeg pleier å ha.
I går var egentlig en stressende dag på jobb og senere hadde vi sex før vi la oss. Da opplevde jeg å få hyppige kynnere som kom i 3-4 minutters mellom rom og det varte i 3 timer før jeg klarte å såvne. Er det noen flerre som er plagde med mer kynnere etter sex? Dette er første gang dette skjer etter samleie. Er i uke 28 nå :)

Har hyppige kynnere hele tiden jeg. Sånn var det sist og. Bare jeg reiser meg, går osv. Kan og komme når jeg sitter. Føler nesten jeg har det hele tiden :hilarious: livmoren ligger i hardtrening

Til dagligt har jeg kynnere :) men i går følte jeg at jeg hadde en del mer en det jeg pleier å ha.
I går var egentlig en stressende dag på jobb og senere hadde vi sex før vi la oss. Da opplevde jeg å få hyppige kynnere som kom i 3-4 minutters mellom rom og det varte i 3 timer før jeg klarte å såvne. Er det noen flerre som er plagde med mer kynnere etter sex? Dette er første gang dette skjer etter samleie. Er i uke 28 nå :)

Helt likt hos meg :-) vi har sluttet å ha sex nå, for det blir så sinnsykt med kynnere etterpå :confused:

De var veldig hyppige hos meg også, er nå sykemeldt 100% og det er blitt mye bedre. Før var det hver eneste kveld og natt etter en stressende arbeidsdag.

Jess, her kommer de stadig vekk, særlig om kvelden. Nå er det også da jeg kjenner mest etter. Det er jo en god ting at livmora gjør seg klar, men det er smått ubehagelig når det er helt stramt. Når det gjelder etter sex er det også full fart etterpå, men det har det vært en stund. Håper det roer seg litt for deg om det er for ubehagelig!

Back
Topp