Hyppige kynnere

Tresmåhjerter

Gift med forumet
De siste to dagene har jeg hatt hyppige kynnere og mye murringer. Også har baby blitt mye roligere. Dultene er liksom blitt så svake. Andre som opplever der samme?

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Jeg har hatt det slik også de siste dagene. Ikke så mye murring før i dag da. Men har hatt kraftige kynnere de siste dagene. Men i dag kjennes kroppen så rar på en låte... rart.. får ikke til å forklare. Men kjenner at noe ikke er som før på et vis og kjenner nå at jeg får små murringer i sidene og ryggen... skal på ul på sykehuset i morra så får snakle med legen da ;-)

Jeg har veldig hyppige og kraftige kynnere. Håper bare snart de tar seg opp til noe mere!

Venter nr 3 4. August:)

Sist natt hadde jeg noe som minnet om rier. Varte i 1,5 time før de ga seg. Lurer på om baby kan bli påvirket av kynnere også at det kan være derfor det er mindre liv i magen

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Sliter med det samme...siden slimproppen gikk for en og en halv uke siden. Har også mindre liv, mn det betegnes jo som normalt på slutten av svangerskapet..

Bebisen blir påvirket av sterke kynnere, så de blir roligere ;) har hatt veldig sterke kynnere nå i kveld, med smerter:) Da er lille gutt veldig stille !!! Men fikk beskjed av jordmor at dette kan pågå i god stund før det skjer noe !!

Lillebror melder ankomst 19.08.13

Har hatt kynnere lenge, men de siste dagene har de blitt kraftigere ja, overhodet ikke vonde, men noen av dem presser såpass på at det blir ubehagelig å puste. De kommer oftere også.. Murringer har jeg derimot ikke...

Back
Topp