hyppige do-besøk!!!

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
da har jeg begynnt å spinge sinnsykt på do!! noen som opplever det samme?? holder på å spenge hele tiden[&:]

hehehe [8D] ja den har jeg også.. går en del på do ja.. føles ut som jeg sprenges også kommer det bare noen dråper [:D]

bare så redd dem skal si noe på jobb[&:] kommer til å springe på do minst 4 ganger på jobb i morgen..jeg som aldri går på do!!!!

Jeg kjenner til den st1gal!!! Jeg pleier aldri å gå på do når jeg er på jobb, men NÅ!!! I stad gikk jeg på do 4 ganger på en time... Off... Heheheh!!!

Jeg har heller aldriiii gått på do på jobben før men nå har jeg ikke sjangs.. det er ikke sånn at jeg løper opp annethvert minutt men mye oftere enn før iallfall!! [:'(]

Sinnsykt mye dogåing her også...
Men etter jeg ble gravid så har jeg drukket sinnsykt mye..
I går drakk jeg så mye vann, at når jeg skulle ut på tur trodde jeg at jeg skulle dåne, fikk så vondt i magen.. [8D]

men er oppe hver time om natta også for å gå på do, og utallige ganger på dagen...
Men sover forbaska godt, selv om jeg er oppe så mye..

Huff ja, her er det veldig hyppige do-besøk..........Men har heldigvis sluppet unna nettene enda da, så nattesøvnen min er intakt foreløbig [:D]

Jepp [&:] 

Ikke merket noe forskjell enda. [8D] Men bare venter på det. Verste er jo når man blir stor og babyn presser og sparker i blæra. [:D]

Jeg begynner å merke det her. I flere dager nå har jeg måttet opp om morgenen for å gå på do, noe som aldri pleier å skje. Det er litt uvant! Her ikke merket så mye forskjell om dagen ennå, ihvertfall ikke før i går.

Back
Topp