hyppige do-besøk...gravid???

Miami79

Flørter med forumet
Heia... Holder på å bli gal.. springer på do hele tiden.. Dette begynte for ca 4-5 dager siden. 2-3 ganger om natten og 5-6 ganger minst om dagen. Heeelt unormalt for meg å være. Problemet er bare at jeg hadde en liten blødning for ca 2 uker siden.. Akkurat som forventet, bortsett fra at den var liten i forhold til slik det vanligvis er... Har ei jente på 2 fra før, men kan ikke huske om det var slik da jeg var gravid den gangen.. Har ikkenoen øverige tegn...tror jeg, men det hadde jeg ikke sist heller. Noen som vet hva det kan være.. Tror ikke på urinveisinfeksj. da jeg ikke har vondt i det hele tatt..

Du kan fort være gravid...Mindre mens, og hurtige dobesøk kan være tegn ja....
Da jeg var gravid fløy jeg myyye på do... Jeg er opptil 8 ganger om dagen nå også jeg, men ikke om natta...
Det med do flyging kan komme ganske tidlig....

Ta en test du[;)]

ja det er igrunn litt tidelig med hyppige do besøk...og burde hatt andre tegn også kanskje?? Er da kanskje i veke 6??? Blir nesten litt nervøs jeg nå.. Tør nesten ikkje håpe.[:)]

spennende!![:)]

Håper at du er gravid da. [;)]Men uansett det kan være en urinveis infeksjon, og det er ikke alltid at du kjenner det, annet en at det blir veldig mange turer på do da [8|]Fortell oss hvordan det går da [;)]

2-3 ganger om natten og 5-6 ganger minst om dagen. Heeelt unormalt for meg å være. Problemet er bare at jeg hadde en liten blødning for ca 2 uker siden.. Akkurat som forventet, bortsett fra at den var liten i forhold til slik det vanligvis er... Har ei jente på 2 fra før, men kan ikke huske om det var slik da jeg var gravid den gangen.. Har ikkenoen øverige tegn...tror jeg, men det hadde jeg ikke sist heller. Noen som vet hva det kan være.. Tror ikke på urinveisinfeksj. da jeg ikke har vondt i det hele tatt..

Det kan være hormonbetinget at en får "tisse-noia" så tidlig.. [8|]

To svangerskap kan være like forskjellig som to søsken, så hvordan forrige svangerskap var skal ikke ha så mye å si.. [;)]

Håper på det beste for deg[:D]

Ja, nå har altså mannen min bare kjøpt en test så jeg slutter å gå å lure... Tror egentlig jeg har el idag, men må jo finne ut av denne dogåingen.. Tester i morgen tidelig tenkte jeg for det erl vel sikrest da..
Og til den som måtte lure.. Et lite nurk til er så hjertelig velkommen hos oss..

Back
Topp