hyppig!

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Hei jeg lirte på en ting. Når dere skriver at dere hår hyppire på do, hvor ofte går dere da?
Før urinerte(sorry) jeg maks 3 ganger om dagen, men nå er jeg oppe i 8.
Pleier det å komme "masse" hver gang hos dere eller litt forskjellig?
Mulig det bare er en urinveis infeksjon jeg har da.....[8|]

Jeg kan være oppi 10 og 12 jeg.. Er du langt på vei da? Det varierer veldig fra gang til gang, noen ganger sitter jeg i en evighet mens det renner å av og til har jeg knapt fått rompa på skåla før jeg er ferdig.. Jeg var på kontroll i uke 17 å da var alle prøvene fine, så jeg har nå ikke UVI.. Visst du nylig har vært på kontroll så tviler jeg på at du har det du heller[;)]

takk for svar. Saken er at jeg ikke er gravid enda så vidt jeg vet, men for ca en uke siden begynte jeg å gå mye mer på do. Tok test på onsdag for jeg har hatt mye vondt i megen i 14 dager nå,, er ikke spesiellt kvalm eller noe. Hadde mensen forrgie helg men den varte bare i tre dager. Da mammen min skulle ha eldste mann hadde hun mensen i tre månder før hun visste at hun var på vei (og da var hun tre månder på vei) hun hadde heller ikke noe hcg i urinen.
Tok siste p-sprøyte i nov 04 og har hat tre mens perioder etter det.

det første graviditetstegnet mitt var dogåinga!.kunne være oppe i 8-10 besøk om dagen og 2-3 om natta.nå har det roet seg litt,men jeg tror det er nokså normalt.jeg har ihvertfall ikke hatt urinveisinfeksjon[:)]

takk for tipset. skal til legen om 14 dager så da spørr jeg han da.[:D]
er så glad jeg har dere her inne i forumet
[:D]

Back
Topp