Hyppig vannlatning?

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Er det noen andre som fortsatt har hyppig vannlatning? Trodde det skulle gå over etterhvert! Flyr på do hele tia, slitsomt!

Her er det stikk motsatt. Kommer jo nesten ingenting, til tross for at jeg drikker noenlunde bra ....

Mss25 skrev:
Er det noen andre som fortsatt har hyppig vannlatning? Trodde det skulle gå over etterhvert! Flyr på do hele tia, slitsomt!

Å jada...løper på do i ett sett. Men nå drikker jeg ganske mye vann også, så noe må jo ut igjen. Må drikke for å holde hodeverk og kvalme på en armlengdes avstand :-)

Hehe ja med første man hadde jeg det slik hele svangerskapet=) og har det slik nå også=)

Jeg har alltid drukket veldig mye vann, men noen ganger er det bare 15 min mellom hver gang jeg må på do, og da kjennes til og med blærer nesten full ut:p

Imsa skrev:
Jeg har alltid drukket veldig mye vann, men noen ganger er det bare 15 min mellom hver gang jeg må på do, og da kjennes til og med blærer nesten full ut:p

Sånn er det her og. Kan ha vært på do, gått ned i stua og så må jeg på do igjen. Grrr, irriterende ja.

Er sånn om natta jeg.... hehe....
på dagen så kan jeg bli AKUTT tissetrengt uten forvarsel, hehe....

hope<3> skrev:
Hehe ja med første man hadde jeg det slik hele svangerskapet=) og har det slik nå også=)

Ja, føler jeg flyr på do døgnet rundt! Verst om natten for da er det så vanskelig å sovne igjen så prøver å holde meg så lenge som mulig

Mss25 skrev:

signerer denne!!

Er opp på do 2 ganger hver natt, sovner heldigvis fort igjen :) På dagen flyr jeg på do i ett...!

Her er det do gåing konstant hele dagen og ca hver 3.-4. time på natta...:(

Så myyyyyye do besøk,men det var det sist også, så tar det ikke så tungt.

okei, da er det vel normalt :) Har lest at det skulle avta etter første trimester,men det stemmer ikke her! hehe :)

Flyr ofte på do jeg også.. Heldigvis ikke så ofte på natta, kan hende at jeg våkner 1 gang, men som oftest må jeg ikke på do i løpet av natta.

Back
Topp