Hyppig avføring - normalt?

Babi

Elsker forumet
Januarskatter 2015
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
I forigårs hadde min 5 mnd gamle gutt løs mage og vondt i magen. To dager etter har han fortsatt hyppig avføring, opp mot 6 ganger daglig, mot normalt bare en gang daglig. Er dette normalt? Han drikker fortsatt NAN 1, ammes ikke, og får babymat i tillegg slik som fruktmos osv, oftest ferdig fra butikken. Vi har prøvd å gi han mango men det likte han ikke. Han har også fått litt banan.
 
Her e da såvidt ho har ei bleia te dagen.. Drikke mme og får litt graut og frukt/grønnsaksmos.
Dei e vel ulik og har ulike daga tenke eg.. Så lenge allmenntilstand e go og kneipen får i seg nok væske burde da vel ikkje vera nåke å engsta seg for mykje øve?!..:)
E ikkje blåbær nåke å gi ved mageproblemer?? Du kan jo koka/dampa litt og prøva?:) evt gi dampevatnet om an ikkje vil ha bær:)
 
Det er ikke tenner på vei da? Gir ikke det ofte løs mage? Banan og eple kan gi hard mage, så det går jo an å gi han det? Her har jeg fortsatt sviskemos i maten nesten hver dag, hvis ikke blir det hard mage :/
 
Høres nesten ut som tannbæsj, som det så fint kalles. Her fikk hun også det, mye løs gul bæsj, ofte mye slim også. Ingen tenner enda da! :p
 
Høres nesten ut som tannbæsj, som det så fint kalles. Her fikk hun også det, mye løs gul bæsj, ofte mye slim også. Ingen tenner enda da! :p
Ja det gir absolutt mening. Tenner er på gang her. Takk for svar, har vært litt urolig pga dette i det siste.
 
Back
Topp