Hypokonder.......

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg begynner og få nerver nå.
Er vel det man kan kalle en hypokonder, Bare at forskjellen er at Jeg er kjemperedd for både Leger og sykehus.
Er redd for at noe skal være galt på prøver, OSV.
Torde til og med Ikkje of ta den HIV testen som vi skal ta, Sah at hun måtte stryke den ut.
Har Ingen mistanker om at Jeg kan ha det, Men er redd likavel.
*PYSE*

En må nesten manne seg opp å gjennomgå disse ting.. Det er verdt det til slutt skal du se. Jeg hadde tatt den testen var jeg deg.. En kan aldri vite..

Lykke til..

Tar du ikke den hiv testen vil du bli behandlet som hiv pasient på sykehuset når du skal føde. Du bør ta den testen, mann deg opp. tenk på at du bærer ett barn i magen og dette er noe du bare må igjenom. Og ejg tror ikke det er noe gøy for deg å bli behandlet som hiv syk på sykehuset.
Da jeg gikk gravid med nr 1 så ville jeg ikke ta hiv testen osv, men da sa de at jeg kom til å bli behandlet som hiv syk hvis jeg ikke tok den. Så måtte bare bite i det sure eple.

ORIGINAL: Dorothy_1

Jeg begynner og få nerver nå.
Er vel det man kan kalle en hypokonder, Bare at forskjellen er at Jeg er kjemperedd for både Leger og sykehus.
Er redd for at noe skal være galt på prøver, OSV.
Torde til og med Ikkje of ta den HIV testen som vi skal ta, Sah at hun måtte stryke den ut.
Har Ingen mistanker om at Jeg kan ha det, Men er redd likavel.
*PYSE*

Okey, Får se.
Jeg skulle tenke på det til første kontrollen, Hørte Ingenting om at man blir behandlet sånn.
Men på den første kontrollen får vi vel tid til og snakke sammen med Legn, Og hun er klar over redselen min for alt Mulig....

Jeg tok joh blod prøvene rett etterpå at vi hadde snakket med Legen, Og di stakk meg uten hansker, Kanskje praksisen er litt forskjellig her og Der...?????

Når di tar den første blod prøven av deg, Inkluderer den en HIV Prøve som automatisk blitt tatt, Dersom du Ikkje vil ha den.
Hva er di nye kontroll reglene... ???????[:D]