hypnose...

Escuro

Forumet er livet
Hahaha, samboern har Milan i armkroken og forsøker å hypnotisere ham. Søvniiig, søvniiiig!!! Vittig å se på.
Milan er M I S F O R N Ø Y D i dag, whine whine whine. Hadde en halvtimes spasertur med vogna tidligere i kveld, da var han veldig rolig. Men nå er han supertrøtt og grinete og sikkert full av luft eller noe... [8|]

Han sluknet kl 00.11. Så det hjalp kanskje bittelitt [8D]

hmm.... då trur eg eg heller satser på "sovne inntil mamma" metoden... :P det går somregel raskare;P

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Ikke gøy med whining. [&:] Du skal bare se at det er din kjære sambo som blir hypnotisert istedet. [8D]

hahaha;D;D

Maya va akkurat sånn igår,ville ingenteng..ikkje ha pupp,ikkje ligge i vogna,ikkje ha kos,ikkje vugges å IKKJE sove!
Ho sovna to gång,men m en gång æ la ho ifra mæ våkna ho å då bynt skrikinga ijæn.
Meeen idag har ho hatt en masse BEDRE dag [:D][:D]

Tobias va veldig sutrete og skreik masse en kveld. Vi prøvde alt. Eneste som hjalp som e fant ut plutselig var at Tobias ville være i fred og søv. Me en gang han ble lagt i bagen i senga og lagt dyna og genseren min over seg så slokna han og søv t kl 6 neste morgen.

ORIGINAL: Sofie.

Tobias va veldig sutrete og skreik masse en kveld. Vi prøvde alt. Eneste som hjalp som e fant ut plutselig var at Tobias ville være i fred og søv. Me en gang han ble lagt i bagen i senga og lagt dyna og genseren min over seg så slokna han og søv t kl 6 neste morgen.

Typisk sånn overtrøtt greie. Ikke alltid like lett å skjønne at det er det de er! Så styrer vi rundt og gir mat, smokk, bysser og stryker.. og ingenting funker og vi sliter oss helt ut.. og så er det egentlig bare fred de vil ha!![;)]

ORIGINAL: Macette

Typisk sånn overtrøtt greie. Ikke alltid like lett å skjønne at det er det de er! Så styrer vi rundt og gir mat, smokk, bysser og stryker.. og ingenting funker og vi sliter oss helt ut.. og så er det egentlig bare fred de vil ha!![;)]

Sånn hadde jeg det de første to ukene. [&:] Nå sovner han heldigvis av seg selv. Ingen byssing og vugging som må til for at det skal skje. Det er så godt. [:)]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

ORIGINAL: Macette

Sånn hadde jeg det de første to ukene. [&:] Nå sovner han heldigvis av seg selv. Ingen byssing og vugging som må til for at det skal skje. Det er så godt. [:)]

Godt når en endelig får litt ro på småtassene. Her er det opp og ned egentlig. Men han er i grunnen en rolig baby.

Back
Topp