Hypertensjon

Ormerods

Forelsket i forumet
Har på de siste kontrollene hatt litt høyt blodtrykk, men uten protein i urinen. I dag sjekka de nurket i magen med ul og alt ser heldigvis helt normalt ut. Jeg begynte på blodtrykksmedisin for å se om trykket i hodet kanskje kunne bli borte. På tirsdag er det ny kontroll og kanskje modningsakupunktur og tøying. Hvis ikke blodtrykket lar seg roe ble det snakk om igangsatt fødsel. Jeg håper det får starte av seg selv. Fødsel og barseltid rykket plutselig så nært

Hvor høyt er blodtrykket ditt ? Jeg har også hatt høyt blodtrykk men ikke sp høyt at det trengs behandling sa de. Har heller ikke proteiner i urinen.

Hvor høyt er blodtrykket ditt ? Jeg har også hatt høyt blodtrykk men ikke sp høyt at det trengs behandling sa de. Har heller ikke proteiner i urinen.
Samme her.
Høyt hos noen trenger ikke å bety høyt hos andre. Mitt er mye høyere enn hva jeg normalt ligger på... Jeg får bare stole på jordmora, tenker jeg.. Merker ikke noen andre symptomer hun ber meg være obs på..

150/95 da de valgte å sette meg på medisin. Har steget de tre siste ukene. Har i tillegg vært plaget med pannehodepine og uvelhet. Begge deler forsvant heldigvis når jeg begynte på Trandate. Skal på kontroll på tirsdag og håper at blodtrykket er lavere enn sist. Det kjennes hvertfall bedre ut! Har ikke hatt det slik de tre andre svangerskapene.

Back
Topp