Hypermesis

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det flere her med det?:)

hadde det med nr 1...
BANK I BORDET, heldigvis ikke denne gangen...
håper dere får gode kvalmestillende, og blir skikkelig oppvæsket når dere må ha intravenøs...

stor klem fra meg...

Ja, var innlagt i fire dager forrige uke med ketoner på 3+. Blir raskt verre igjen nå som jeg er hjemme, så får se hvor lenge jeg holder ut før jeg må inn igjen.

Ja, var innlagt i fire dager forrige uke med ketoner på 3+. Blir raskt verre igjen nå som jeg er hjemme, så får se hvor lenge jeg holder ut før jeg må inn igjen.
du skal ikke "holde ut" om du er blitt værre igjen så anbefaler jeg deg på det sterkeste å ta kontakt med avdelingen igjen!

Hadde det med nr. 1, og har enda ikke fått diagnosen av lege enda nå denne gang, men det ser mørkt ut dessverre :-(

Så bra jeg har flere og støtte meg på her i gruppen. Er så tungt å vaske håret å kropp så gubben må hjelpe til. Ska si jeg er stolt over han gjør alt her hjemme å steller med meg :) går på zofran men noen dager funker den ikke flere som tar de smelte tablettene?

Rekker opp hånda :( hadde hypermesis med nr 1 , og fikk det jammen meg denne gangen også! Vært innlagt ei uke på sykehuset, men er dårlig igjen nå! Får intravenøs behandling 3 ganger i uka :)

Back
Topp