Hypermesis

Mammalykke123

Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
Heia! Er gravid, uke 4+5 trur jeg, ikke helt sikker, men ikke lengre enn det. Torsdag den 19 drar jeg på ferie i litt over 3 uker, er livredd for å bli dårlig mens jeg er på ferie uten lege eller noe.. Tenkte å ringe legen i morra for å høre litt.. Hva kan jeg forvente av legen? Og har noen av det fått oppfølging med ul i senere svangerskap? Hadde kraftig hg første gang, dette er min andre gravidtet. Synes å ha lest noe om dette, er dette noe jeg kan få krav på?

Kan du ikke oppsøke lege der du er i såfall?
Er det i norge kan du besøke legevakt, er det i utlandet er det som regel gode leger rundt om. Sørg for en god reiseforsikring, og sjekk hvor det er gode leger før du drar :)

Kan ikke så mye om hypermesis, så kan desverre ikke svare i forhold til det.

Hva er hg? :oops:

Kan du ikke oppsøke lege der du er i såfall?
Er det i norge kan du besøke legevakt, er det i utlandet er det som regel gode leger rundt om. Sørg for en god reiseforsikring, og sjekk hvor det er gode leger før du drar :)

Kan ikke så mye om hypermesis, så kan desverre ikke svare i forhold til det.

Hva er hg? :oops:

Skal til Oslo så er lege, men ikke alle leger har like mye erfaring og kompetanse rundt hg :/ derfor er jeg litt redd for å ikke bli tatt seriøst..
Hg er hypermesis :p

Skal til Oslo så er lege, men ikke alle leger har like mye erfaring og kompetanse rundt hg :/ derfor er jeg litt redd for å ikke bli tatt seriøst..
Hg er hypermesis :p
Aaah okey.. :wtf:
Jeg vil tro det burde være gode muligheter for hjelp i Oslo, men vist du er redd for å ikke bli tatt på alvor, og du har erfart at det blir skikkelig ille, så er det kanskje greit å ha en samtale med legen din ja. En slagplan for hva vist..
Hva gjorde de i første svangerskap da?
Tenker du ultralyd i forhold til å sikre babyens vekstutvikling dersom du er mye dårlig?

Aaah okey.. :wtf:
Jeg vil tro det burde være gode muligheter for hjelp i Oslo, men vist du er redd for å ikke bli tatt på alvor, og du har erfart at det blir skikkelig ille, så er det kanskje greit å ha en samtale med legen din ja. En slagplan for hva vist..
Hva gjorde de i første svangerskap da?
Tenker du ultralyd i forhold til å sikre babyens vekstutvikling dersom du er mye dårlig?
Første svangerskap var jeg innlagt så og si hele svangerskapet, fikk også en del ul for å følge med baby.

Back
Topp