Hypermesis?

Andre her inne med hypermesis svangerskaps kvalme?

Legen min har skrevet det på sykemeldingen min, kvalm hele døgnet iallfall ;) men de må vel ta prøver etc og ta undersøkelser før man setter den diagnosen?! Men kan høre med han i morge, tilbake til legen da, så får jeg se hva han sier da ;)

Hadde det med nr 1. Har sluppet unna alt som har med spy å gjøre denne gangen

Var hos legen i dag, må begynne å jobbe igjen, hadde jeg spydd, så kunne jeg ha blitt hjemme :depressed:
Føler meg så presset, men får håpe jobben kan tilrettelegge, ellers så blir det vanskelig. Og klarer de det ikke så kunne jeg evt få full sykemelding. Jeg klarer så vidt å stå på badet for å ordne meg, men jobbe som sykepleier og løpe rundt, det tror de skal gå fint! :meh:

Tar en dag av gangen!

Om man har hypermesis kan man vel få kvalmestillende? Med meg gikk det så langt at jeg ble innlagt med intravenøst i 8 dager og fikk beskjed når alle prøvene var tatt at hadde jeg ventet 1 uke til hadde ikke vi overlevd. Så håper du får hjelp før det er forseint:)

Jeg har også hyperemesis, fryktelig slitsomt. Og ja,da kan man få kvalmestillende. Selv bruker jeg postafen, som er førstevalget. Andre muligheter er feks afipran. For de fleste demper det den verste spyinga, men er ingen vidunderkur. Selv er jeg konstant kvalm og spyr et par ganger om dagen til tross for postafen. For meg er ro og hvile det som hjelper best

Back
Topp